כותרות אחרונות
Search

מרפאת של ד"ר צחי שלקוביץ מציגה מכשיר חדש לעור חדש.

טיפול במכשיר החדש "מורפיאוס 8" –  צילום: גלית פרס

 

מרפאת של ד"ר צחי שלקוביץ מציגה מכשיר חדש לעור חדש.

הרפואה האסתטית מתקדמת בצעדי ענק והרצון למצוא את הדרך האולטימטיבית לשיפור מראה ומרקם העור הוא אינסופי.

כחלק מהחדשנות וההתחדשות שמובילה איילת שמוס, מדריכה ומומחית בעלת שם בתחום המכשור לאסתטיקה בישראל, ומנהלת תחום הטכנולוגיות המתקדמות במרפאתו של ד"ר צחי שלקוביץ, התווסף לפני מספר חודשים מכשיר נוסף לצי הטכנולוגיות שכבר קיים במרפאה – מכשיר המורפיאוס 8.

 

מה זה מורפיאוס 8?
מכשיר המורפיאוס 8 נועד לטיפול וחידוש מרקם העור, טשטוש קמטים, הידוק ומיצוק אזורים של עור נפול מדולדלי שומן. במקרים מסוימים, המכשיר מתאים גם לשיפור מרקם צלוליטי ולשיפור סימני מתיחה.  בעזרת המורפיאוס 8  ניתן לטפל בשלל אזורים בגוף: עור הפנים, הצוואר והמחשוף (דקולטה), בטן, ברכיים וירכיים והטיפול בעזרתו אפקטיבי לכל גווני העור, כולל עור כהה.

 

איך זה עובד?
למורפיאוס 8 ישנה ידית מיוחדת הבנויה ממחטי זהב מיקרו-זעירות בעלות יכולת חדירה לעור עד לעומק של 7 מ"מ. מחטים אלו מעודדות ייצור של קולגן הנמצא באופן טבעי בעורנו בגיל צעיר, והולך ומידלדל ככל שאנחנו מתבגרות (ומתבגרים). בכדי לקבל תוצאות מיטביות, המטופל או המטופלת נדרשים לעבור סידרה של 3-4 טיפולים במרווחים של חודש בין טיפול לטיפול.

 

מה כולל הטיפול?
"אין צורך לתקן מה שתקין" מבהיר דר' שלקוביץ: "טיפול במכשיר מורפיאוס 8 הוא אסתטי – אלקטיבי ולכן ניגשים לטפל רק במה שמפריע למטופל/ת."  לאחר אבחון וייעוץ פרטני, דר' שלקוביץ מאבחן את מצב העור, בוחן המצאות של נגעי עור, צלקות, פיגמנטציות, קמטים ועור נפול – וכשאלו מתאימים לטיפול בטכנולוגיות מתקדמות – הוא מפנה להמשך התייעצות אצל מנהלת תחום הטכנולוגיות במרפאה – איילת שמוס. חשוב לומר שלא כל עור ולא כל מצב מתאימים לטיפול במורפיאוס 8 – וכדי להימנע מנזקים או החרפה של מצבים קיימים, יש לקיים תמיד אבחון דרמטולוג מומחה לפני התחלת הטיפול וביקורות על פי הצורך.

 

טיפול במכשיר החדש "מורפיאוס 8" –  צילום: גלית פרס

 

המטופלת ואיילת בוחנות יחד את הטכנולוגיות האפשריות והמומלצות לטיפול באזור שהוגדר. לאחר הסבר, קבלת הצעת מחיר ותיאום ציפיות קפדני – הטיפול יוצא לדרך.

 

בשלב ראשון – מבוצע אלחוש מקומי של האזור המיועד לטיפול בקרם או בהרדמה מקומית לפי הצורך.

 

בשלב השני – מסבירה איילת: "אני עוברת מספר פעמים על האזור שהוגדר לטיפול, תוך עליה הדרגתית בעומק החדירה ובאנרגיה של המכשיר. ככל שהאנרגיה עולה ניתן לחוש עקצוץ וחום באזור הטיפול. כול טיפול אורך בין 30-60 דקות, תלוי בגודל האזור המטופל."

 

בסיום הטיפול – העור נראה אדמומי עם בצקתיות קלה. בהדרגה נוצרת שכבה דקה של גלד שניתנת להסתרה בקלות באמצעות מייק-אפ. לאחר מספר ימים הגלד מתקלף ומתחתיו נחשף עור ורדרד בהיר יותר.

 

מתי אפשר לראות תוצאות?
מספר ימים לאחר הטיפול הראשון כבר ניתן לראות ניצנים של תוצאות. תוך שלושה שבועות מהטיפול הראשון ולאחר מספר טיפולים במרווח שלושה עד שישה שבועות, התוצאות הולכות ומשתפרות עד לתוצאה המיטבית, שלושה חודשים לאחר הטיפול.

 

האם זה בטוח לשימוש?
למכשיר המורפיאוס 8 יש אישור של מנהל המזון והתרופות האמריקאי (ה-FDA), מכון התקינה האירופי (ה-CE) ואישור משרד הבריאות הישראלי. עמידה בתקנים המחמירים האלו כמו גם בהתוויות ובפרמטרים לטיפול,  מאפשרת טיפול בטוח עם תופעות לוואי מינימליות ביותר.

 

לקביעת פגישת אבחון וייעוץ כפולה אצל דר' שלקוביץ ואיילת שמוס – יש לפנות למרפאת דר' שלקוביץ.

 

מרכז רפואי ד"ר שלקוביץ
רחוב בר כוכבא 23 בני ברק
בנין V Tower ,קומה 2.
טלפון : 1-700-50-59-59

וואטצאפ: 058-5400029

במייל: CLINIC@DERMA.ORG.IL

פייסבוק: ד"ר שלקוביץ דרמו-אסתטיקה ושיער

אתר: www.derma.org.il