כותרות אחרונות
Search

"כמו מאהב צרפתי".! "Etam" מותג ההלבשה התחתונה שאתן חייבות להכיר.

צילום: יח"צ חו"ל

 

"כמו מאהב צרפתי".!
 "Etam" מותג ההלבשה התחתונה שאתן חייבות להכיר.

 

"Etam" הוא מותג צרפתי נחשק להלבשה תחתונה מהמובילים בעולם, המייצג מודל של נשיות חושנית ובטוחה בעצמה המהווה השראה לחברה כבר יותר ממאה שנים. המותג מפעיל 860 חנויות ב-50 מדינות בעולם. לאחרונה פתחה החברה חנויות נוספות במקסיקו ובצ'ילה. את פריטי המותג ניתן למצוא גם ברשת בתי הכולבו "נורדסטורם" שבארצות הברית.

"Etam" מתהדר בדגמים יפהפיים וגזרות מדויקות, בהם משולבים בדים מיוחדים יחד עם טכניקות חדשניות. שילובים אלו מולידים מוצר מדהים ונוח בצורה מושלמת. הלבשה תחתונה איכותית ונכונה, היא התשתית הבסיסית, לכן חשוב להתאים אותה למבנה הגוף ולבגד או האירוע.

הלבשה תחתונה צריכה לגרום לכן להרגיש טוב עם עצמכן לא פחות מהבגד שאתן לובשות משמלה מפוארת לארוחת ערב חגיגית ועד לפיג'מה הפשוטה – נוחות מקסימלית ותחושה נעימה, זה כל הסיפור.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

הדגמים השונים של המותג מגיעים בצבעוניות רחבה ומלאת השראה, כך שכל אישה יכולה למצוא את מה שהיא אוהבת ומתחברת אליו: בין אם את ספורטיבית חסרת מעצורים, קלאסית ואלגנטית, אולי את מעדיפה הלבשה תחתונה פחות מורגשת על העור או לחוש רומנטית וסקסית – תוכלי למצוא את הסגנון המתאים לך ביותר בין שלל המוצרים של "Etam". המגוון הרחב של החברה כולל גם בגדי ים, לבוש בית ופנאי ובגדי ספורט – כך שחוץ מהלבשה תחתונה איכותית, תוכלי למצוא פריטים יומיומיים ואיכותיים לא פחות, להשלמת הלוק.

 

במותג קיימים סיפורים, המורכבים מחזיות תחתונים, בגדי גוף, הלבשת בית ולילה, חלק מהפריטים מוגדרים רב עונתי ובייסיק, הסיפורים הם pure fit  – Cherie Cherie Success 

 

קבוצת "PURE FIT" מעניקה נוחות מירבית ורכות מוחלטת. קו Fit Pure הוא בלתי נראה מתחת לבגדים הודות לגימור של תפרים נסתרים בכל הדגמים הכוללים: חזיות, תחתונים בשלל גזרות ובגדי גוף.

 

קבוצת – "Cherie Cherie" מתאפיינת בתחרה גרפית עדינה, המקיפה את הגוף במפתחים מיוחדים וריפוד קל ומחוזק.

קבוצה "PANAMA" היא קבוצת של תחרה עדינה וצעירה, בעיצובים קלילים. 

קבוצת "SUBLIME" מאופיינת באחיזה מושלמת ותחושה של עור שני בתחרה יפהפייה ובחזיות שמתאימות את עצמן לגוף ללא צורך בחוט תחתון. הריפוד הקל מספק צורה מעוגלת מבלי להוסיף נפח.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

 

קולקציית 100% משי:
קולקציה העשויה מבד יקר ורך להפליא ללילות אלגנטיים מאוד. תני לעצמך להתפתות לקולקציית המשי הטבעי שלנו, בעלת תכונות תרמיות ייחודיות: היא שומרת עלייך חמימה בחורף ורעננה כשהקיץ מגיע. הקולקציה מאופיינת בדגמים מרהיבים של בגדי לילה מעוטרים בתחרה עדינה.

 

"FLEXI LACE" היא תחרה ייחודית וחדשנית, שפותחה במיוחד עבור המותג. תחרה זו, שעוצבה עם סיב מיוחד – J-Fiber, היא בעלת גמישות רבה, נמתחת ועמידה, המציעה תמיכה מושלמת לגוף, גם ללא ריפוד.

בשנים האחרונות המותג"Etam" מקיים את ה "Live Show", תצוגת אופנה מרהיבה המתקיימת במהלך שבוע האופנה בפריז ומשודרת בכל העולם ובחנויות המותג. בתצוגה המושקעת אפשר לראות את הדגמים החדשים של Etam במופע ענק וייחודי למותג.

בשנת 2020, "ETAM" חשף המותג את תוכנית הקיימות של "We Care", והודיע על מחוייבותו לייצר  85% ממוצריו מסיבים ממוחזרים או אורגניים עד שנת 2025.

 

צילום: יח"צ חו"ל

"Etam" הוא מותג שתמיד כאן בשבילך, לאורך כל חייך ונועד לענות על כול התשוקות שלך, כבר מהחזייה הראשונה שלך. בין אם את מרגישה בלתי מנוצחת, חסרת ביטחון, סופר סקסית או ממש לא במצב רוח – "Etam" כאן כדי להגביר את הביטחון העצמי שלך ולגרום לך לאמץ את החיים, להגשים את החלומות הכי גדולים שלך ולשבור שיאים מטורפים.

 

בישראל, רשת המשביר היא הבית של "Etam". בשנה הקרובה תפתח הרשת האהובה 12 עמדות חדשות בנוסף לשתיים הקיימות כבר היום בסניפי פתח תקוה ומלחה ובנוסף לאתר האונליין.

המשביר הוא המקום המושלם להציג את המותג הנחשק והתוסס שהוא "Etam" וכל אישה ישראלית באשר היא תוכל למצוא את הפריט המושלם עבורה באחד מסניפי הרשת.

ניתן להשיג:

ברשת המשביר
ובאתר האונליין:
https://365mashbir.co.il/
פייסבוק:
Mashbir משביר
אינסטגרם:
THREE SIXTY FIVE