כותרות אחרונות
Search

השקה מרגשת של ביצת ההפתעה של קינדר עם סדרת המניונים החדשה.

 "קינדר " ביצת הפתעה – מיניונים  – צילום: פררו

 

 

קבוצת "פררו", יצרנית קינדר ברחבי העולם.!

השקה מרגשת של ביצת ההפתעה של קינדר עם סדרת המניונים החדשה.

קבוצת "פררו", יצרנית קינדר ברחבי העולם, שמחה להכריז על השקה ביצת ההפתעה של "קינדר" עם מהדורת המיניונים החדשה. המהדורה החדשה כוללת את ביצת ההפתעה האייקונית של "קינדר" עם מגוון צעצועים בהשראת הסרט האחרון בסדרת סרטי המיניונים הפופולרית. הצעצועים בסדרה מאפשרים זמן משחק מהנה ויצירתי להורים וילדיהם יחד.

 

"קינדר " ביצת הפתעה – מיניונים  – צילום: פררו

 

ביצת ההפתעה של קינדר, החטיף האהוב על דורות של צרכנים, עם סדרת הצעצועים החדשה של המיניונים, ניתנת לרכישה ברשתות הקמעונאיות כביצה בודדת או במארז שלישייה. המהדורה החדשה משלבת את טעמו הנפלא של שוקולד איכותי ועשיר בחלב, עם ההתרגשות שבגילוי צעצועי המיניונים. כל צעצועיי המיניונים ניתנים לסריקה באפליקציית APPLAYDU  המפיחה חיים בצעצועיי המיניונים בעולם הדיגיטלי.

 

 "קינדר " ביצת הפתעה – מיניונים  – צילום: פררו

 

אומרת רואיה יעקוביאן, מנהלת מותג ביצי קינדר בפררו ישראל: "ב "פררו", אנחנו מאמינים ביצירת רגעי שמחה למשפחות.  ביצת ההפתעה של קינדר עם סדרת המיניונים החדשה, מחברת בין הטעם האהוב של שוקולד קינדר לקסם של סדרת המיניונים, ומציעה להורים וילדיהם חוויה ייחודית של שיתוף ויצירת רגעי הנאה יחד."

 

 "קינדר " ביצת הפתעה – מיניונים  – צילום: פררו

 

אפליקציית APPLAYDU, הניתנת להורדה חינמית (זמינה בגרסה לאנדרואיד ול IOS- אפל), מאפשרת לסרוק את צעצועי המיניונים ולגלות עולם של חוויה דיגיטלית אינטראקטיבית. האפליקציה מהנה, בטוחה לשימוש, אינטואיטיבית, מאפשרת לחקור עולמות וירטואליים ולפתח את הדמיון. ללא פרסומות או רכישות, מספקת האפליקציה סביבה בטוחה לזמן משחק יצירתי.

 

"להורדת האפליקציה בגוגל פליי: Google Play | להורדת האפליקציה באפל סטור: App Store"

 

 

פררו החלה את דרכה כחנות מאפים בעיירה הקטנה אלבה בפיימונטה, איטליה, בשנת 1946. כיום, היא אחת מחברות המזון המתוק הארוז הגדולות בעולם, עם מותגים אהובים הנמכרים ביותר מ-170 מדינות. קבוצת פררו מביאה שמחה לאנשים ברחבי העולם עם עם מוצרים אהובים ביותר, הכוללים את נוטלה®, קינדר®, טיק טק® ופררו רושה®. יותר מ-47,000 עובדים נלהבים לעזור לאנשים לחגוג את הרגעים המיוחדים של החיים. התרבות המשפחתית של קבוצת פררו, כעת בדור השלישי שלה, מבוססת על מסירות לאיכות ומצוינות, מורשת ומחויבות לכדור הארץ ולקהילות שבהן אנו פועלים.

 

לאינפורמציה נוספת, אנא בקרו: www.ferrero.com