כותרות אחרונות
Search

"רמינגטון" המותג הניו יורקי המוביל בעולם, השיק את הדגם החדש של מכונת הגילוח "VIRTUALLY INDESTRUCTIBLE".

דגם חדש למכונת הגילוח "רמינגטון" – צילום: שריג היבואן הרשמי

 

"רמינגטון" VIRTUALLY INDESTRUCTIBLE-PR1855

בלתי נשברת – מכונת הגילוח בעלת העיצוב הקשיח.

"רמינגטון" המותג הניו יורקי המוביל בעולם מזה 87 שנים, השיק את הדגם החדש של מכונת הגילוח  VIRTUALLY INDESTRUCTIBLE – דגם PR1855.

 

מכונה רוטורית לגילוח חלק יבש ורטוב, המעוצבת באופן ארגונומי וקשיח במיוחד לנוחות ולעמידות מקסימליים, מותאמת לתנאי שטח קשוחים ומושלמת לחיילים. מגיעה עם 3 ראשי גילוח גמישים בעלי מסילה כפולה, עם התאמה מלאה לתווי הפנים עבור גילוח אפקטיבי ומהיר.

 

המותג הניו-יורקי רמינגטון, המשווק בישראל על ידי "שריג אלקטריק" היבואן הרשמי, מציג את מכונת הגילוח החדשה VIRTUALLY INDESTRUCTIBLE של המותג רמינגטון דגם  .PR1855מכונה בעלת עיצוב ארגונומי וקשיח העמידה בפני שברים, אשר מותאמת באופן מדויק לתווי הפנים בעזרת 3 ראשי גילוח גמישים עם מסילת סכינים כפולה לקבלת מראה מגולח וחלק בנוחות ובמהירות.

דגם חדש למכונת הגילוח "רמינגטון" – צילום: שריג היבואן הרשמי

 

למכונת הגילוח החדשה של רמינגטון 100% עמידות בפני מים לגילוח והיא ניתנת לשטיפה ללא חשש. נוסף על כך, בזכות עיצובה הייחודי והקשיח היא עמידה בפני נפילות ושברים, והודות לעיצובה הארגונומי מעניקה נוחות מקסימלית בעת השימוש במגוון אחיזות.

 

מכונת הגילוח מגיעה עם 3 ראשי גילוח גמישים בעלי מסילת סכינים כפולה המאפשרים התאמה מלאה לקווי מתאר הפנים, הצוואר וקו הלסת לקבלת תוצאות גילוח מוצלחות במינימום זמן ומאמץ. יתרה לכך, המכונה גם מגיעה עם ראש ייעודי לעיצוב זיפי הזקן וטרימר מתקפל לעיצוב הפאות וקו הזקן אשר יעניקו מראה מסודר, נקי ומאורגן.

 

דגם חדש למכונת הגילוח "רמינגטון" – צילום: שריג היבואן הרשמי

 

עם מכונת הגילוח החדשה  VIRTUALLY INDESTRUCTIBLE – PR1855 ניתן להתגלח במשך שעה שלמה (60 דקות) לאחר טעינה מלאה (4 שעות) בעזרת כבל USB אוניברסלי אשר מקנה טעינה בכל מקום ובכל זמן. ניתן לעקוב אחר אחוזי הסוללה באמצעות נורת ה-LED שמציגה את מחוון הסוללה.

 

5+1 שנות אחריות של שריג היבואן הרשמי- בכפוף לתקנון באתר שריג ובתעודת האחריות.

מחיר מומלץ לצרכן 299 ש"ח

להשיג ברשתות החשמל המובחרות, אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן

https://sarig.com/

 

רמינגטון, שנוסדה בניו יורק בשנת 1937 הפכה להיות אחת מחברות הטיפוח האישי המובילות בעולם. רמינגטון דואגת להוביל את האופנה האחרונה בתחום הטיפוח תוך פיתוח מתמיד ושימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. מכשיריה המתקדמים מאפשרים, תוך שימוש קל ונוח לתפעול, לקבל תוצאות מקצועיות אשר נשמרות לאורך זמן.

 

"שריג אלקטריק" היבואן הרשמי של מותגי החשמל המובילים בעולם, עם 22 מרכזי שירות בפריסה ארצית בנוסף לשני מרכזי שירות אזוריים ומחלקת שירות ותמיכת לקוחות מרכזית.