כותרות אחרונות
Search

"אפקון" תחבורה חשמלית זכתה במכרז לפריסת עמדות טעינה חשמלית בהיכלי הספורט המובילים בתל אביב-יפו בלומפילד ומנורה.

עמדת טעינה של רשת ON – צילום: יח"צ

 

האוהדים בבלומפילד ובמנורה מתחשמלים!

"אפקון" תחבורה חשמלית זכתה במכרז לפריסת עמדות טעינה חשמלית בהיכלי הספורט  המובילים בתל אביב-יפו בלומפילד ומנורה.

פוטנציאל הקמה של עשרות עמדות טעינה חשמלית במתחמי הספורט הרבים בעיר.

 

אודי אליהו, מנכ"ל אפקון תחבורה חשמלית: "אנו גאים על הזכייה במכרז המיוחד להקמת עמדות הטעינה בהיכלי הספורט המובילים בתל אביב-יפו. מרגש סוף סוף להנגיש את המהפכה החשמלית והאנרגיה הירוקה גם לאוהדי הספורט הישראלי ולהבטיח שייהנו מטעינה בטוחה ומתקדמת ומשירות מקצועי 24/7".

 

אודי אליהו, מנכ"ל "אפקון" תחבורה חשמלית –  צילום: סטודיו כותרת

 

אפקון תחבורה חשמלית זכתה במכרז מיוחד וראשוני להקמת עמדות טעינה לרכבים חשמליים בחניוני היכלי הספורט המובילים בתל אביב-יפו, שיהיו נגישים לאוהדי קבוצות הספורט המובילות וכמובן לקהל הרחב המגיע להופעות של הזמרים והזמרות האהובים במדינה. העמדות יהוו חלק מרשת הטעינה החשמלית ON, הרשת המהירה הגדולה בישראל ע"פי דו"ח BDO, מבית אפקון תחבורה חשמלית ודור אלון.

 

ההסכם מתייחס להקמת עשרות עמדות טעינה, חלקן עמדות מהירות (DC), לתקופה של חמש שנים עם חמש שנים נוספת כאופציה.

 

מיקומי העמדות החדשות:

* חניון גדול בלומפילד

* חניון היכל מנורה

* חניון נירים – מנורה

* חניוני מרכז הספורט הלאומי

 

לאפקון תחבורה חשמלית ניסיון עשיר בפרויקטי טעינה, בראשו הקמת רשת ON יחד עם דור אלון, רשת טעינה חשמלית המונה כ-1,500 נקודות טעינה הממוקמות בלמעלה מ-30 רשויות מצפון ועד דרום ובמאות נקודות עניין, ביניהם תחנות דלק דור אלון, מרכזי קניות, מלונות, מרכזי עבודה, מרחבים עירוניים, מסעדות, תיאטראות ועוד… עמדות הטעינה ברשת ON , שהינן המתקדמות והמובילות בתחומן מאפשרות טעינה של רכבים חשמלים בקצבים של עד 360 קילוואט. מדובר בהספק המאפשר טעינה של סוללה מלאה בדקות בודדות.

 

עמדת טעינה של רשת ON – צילום: יח"צ

 

עמדות הטעינה יופעלו באמצעות אפליקצית ON-EV המספקת שירותים תומכים כמו אפשרות ניווט לעמדת הטעינה הקרובה, מידע בזמן אמת– למשל האם העמדה פנויה או תפוסה, מה עלות הטעינה, קצב הטעינה, חיווי על סטטוס טעינת הרכב, התראות על סיום טעינה ועוד. בנוסף, באפליקציה קיימת אופציה ליצור קשר עם מוקד השירות המקצועי הפעיל 24/7.