כותרות אחרונות
Search

מותג השוקולד מהמובילים בעולם: "JONNY DOODLE" (ג'וני דודל) משיק טעמים חדשים….

חדש מ "גוני דודל" שוקולד פאדג וניל – להשיג ברשת טסה+   – צילום: יח"צ

 

מותג השוקולד מהמובילים בעולם:  "JONNY DOODLE" (ג'וני דודל) משיק טעמים חדשים: 

קוקוס, פאדג' קרמל מלוח  ופאדג' בטעם וניל.

 

מותג השוקולד מהמובילים בעולם:   JONNY DOODLE (ג'וני דודל) משיק טעמים חדשים, המצטרפים לסדרה: ג'וני דודל קוקוס מריר – שוקולד מריר בתוספת חתיכות קוקוס פריכות ושבבי ביסקוויט קוקוס – מחיר 29.90 ₪, ג'וני דודל פאדג' קרמל מלוח  – מחיר לצרכן 16.90 ₪ וג'וני דודל פאדג' וניל מחיר לצרכן 16.90 ₪.

 

ג'וני דודל הוא מותג שוקולד איכותי המיוצר בהולנד, ש"נולד" בשנת 2015 וקרוי על שם המייסד. מיובא לישראל על ידי קבוצת טסה, המתמחה בייבוא ושיווק מותגי שוקולד וממתקים של מותגים בינלאומיים ובלעדיים מרחבי העולם. לג'וני דודל איכות מובחרת (מכיל שוקולד קוברטור איכותי וחמאת קקאו באחוזים גבוהים), חומרי גלם יוקרתיים ומראה חלק וחדשני. כמו כן השוקולד של המותג עשויי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר בעולם:  סירופ מייפל מקנדה, קוקוס מאיטליה, ותוספות ייחודיות (BIG CHUNKS ).

 

פאדג קרמל מלוח חדש ממותג "גוני דודל" להשיג ברשת טסה+ – צילום: יח"צ

 

הייחודיות של טבלאות השוקולד טמון בתוספות הרבות והשונות שכל טבלה מכילה: שוקולד לבן עם חתיכות בטעם קרם ברולה, שוקולד חלב בטעם פונדו עם תוספות של מרשמלו ואגוזי לוז, שוקולד לבן עם זרעי דלעת וממרח פיסטוק בתוספת זרעי דלעת ופיסטוקים מקורמלים, שוקולד חלב עם פאדג' ובוטנים ממולחים ומקורמלים, שקולד מריר עם חתיכות פאדג' מלוח , שוקולד חלב עם שברי פקאן קלויים בחמאה וסוכר מייפל, שוקולד חלב עם חתיכות תפוח- קינמון, ביסקוויט וצימוקים, שוקולד חלב עם אגוזים ובוטנים מקורמלים וממולחים, שוקולד חלב עם חתיכות פאדג' ובראוניז, שוקולד חלב עם תמרים בטעם חלת דבש, שוקולד חלב עם חתיכות פרלין שוקולד ואגוזי לוז מקורמלים.ג'וני דודל נחשב לאחד ממותגי השוקולדים האיכותיים בעולם ונמכר במעלה מ 8,000 חנויות ברחבי ארה"ב, בלגיה, דנמרק, גרמניה, אוסטריה, שוודיה ושוויץ.

 

חדש מ "גוני דודל" שוקולד פאדג וניל – להשיג ברשת טסה+   – צילום: יח"צ

 

כשרות: כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי.

 

את מוצרי "ג'וני דודל" ניתן להשיג בישראל ברשת  הבוטיק  טסה+,  ברשת  טסה הבית של הממתקים , בקשת טעמים, ברשת טיב טעם, סטופמרקט, סיטי מרקט וחנויות נבחרות