כותרות אחרונות
Search

חברת "מילוטל" יצרנית מובילה של מוצרי צ'יפס משיקה קמפיין ברשת בליווי כ-40 משפיענים בסלוגן "הצ'יפס שאוכלים במסעדות עכשיו בבית"

חברת מילוטל קמפיין לציפס – צילום: יח"צ

 

חברת "מילוטל" יצרנית מובילה של מוצרי צ'יפס משיקה קמפיין ברשת בליווי כ-40 משפיענים בסלוגן "הצ'יפס שאוכלים במסעדות עכשיו בבית"

קמפיין המשפיענים של חב' "מילוטל" כולל 4 מוצרי צ'יפס: צ'יפס סטייק , צ'יפס קוביות, צ'יפס פלחים, צ'יפס קלסי, והינו בשיתוף פעולה עם הרטבים של חברת היינץ.

תקציב הקמפיין כ-100,000 ₪

 

חברת "מילוטל" יצרנית מובילה בתחום מוצרי הצ'יפס משיקה בימים אלו קמפיין ברשת בליווי כ-40 משפיענים.

 

קמפיין המשפיענים של חב' "מילוטל" כולל 4 מוצרי צ'יפס : צ'יפס סטייק , צ'יפס קוביות, צ'יפס פלחים, צ'יפס קלסי, והינו בשיתוף פעולה עם הרוטבים של חברת היינץ (קטשופ, מיונז, וחרדל) .

 

חברת מילוטל קמפיין לציפס – צילום: יח"צ

 

הקמפיין כולל 10 מתכונים עם הרבה יצירתיות תחת הסלוגן "הצ'יפס שאוכלים במסעדת עכשיו בבית".

 

תקציב הקמפיין כ-100,000 ₪ משרד הפרסום סוויטוויט.

 

חברת "מילוטל" בוחרת את זני תפו"ח המתאימים ביותר בכל עונה על מנת שהמוצר שמגיע לצרכן יהיה טעים וייחודי לאורך כל עונות השנה.