סופר פארם רוכשת 10% מרשת "גוד לייף" – צילום: מנחם עוז
"סופר-פארם" רוכשת 10% מרשת "גוד לייף", המתמחה בפתרונות ומוצרים לגיל השלישי.
"סופר-פארם", רשת בתי המרקחת המובילה בישראל חתמה על עסקה לרכישת 10% מ "גוד לייף", רשת לפתרונות ומוצרים לגיל השלישי והרביעי. העסקה כוללת אפשרות להגדלת החזקתה של "סופר-פארם" ב "גוד לייף" בעתיד.
רשת "גוד לייף", הוקמה לפני כשנתיים על ידי משפחת איתני, מתוך רצון להנגיש לבני הגיל השלישי והרביעי פתרונות, מוצרים ושירותים בהתאמה אישית המסייעים לשיפור איכות חייהם. הרשת בניהולם של המנכ״ל ניצן שקל והיו״ר יעקב הלפרין, מונה ארבעה סניפים בראשון לציון, רמת גן/בני ברק, נתניה, ובירושלים. בנוסף, היא מפעילה אתר מכירה אונליין.
בין מוצרי הרשת ניתן למצוא עזרי בטיחות המיועדים לחדרים השונים בבית, עם דגש על מניעת נפילות, קולנועיות מתקפלות ונוחות לנשיאה, כורסאות המסייעות לקימה קלה, ציוד רפואי, מוצרי שיקום, מוצרי ספיגה ועזרים שונים, המקלים על ניהול שגרת חיים איכותית גם בגיל השלישי, ומסייעים להפוך הבית לנגיש יותר וקל יותר לתפעול.
זוהי רכישה נוספת של "סופר-פארם", המצטרפת לרכישת רשת "אירוקה", עסקה שאושרה לאחרונה על ידי רשות התחרות. "סופר-פארם", היא רשת בתי המרקחת המובילה בישראל, המונה כ-280 סניפים ופועלת באמצעות זכיינים. מאז שהוקמה פועלת "סופר-פארם" ברישיון בית מרקחת, ומפעילה לצד בתי המרקחת שלה גם מחלקות קוסמטיקה, אופטיקה וטואלטיקה.