כותרות אחרונות
Search

פסטיבל "Sweeties" חוזר ל- מתחם "Meex שרונים" עם הקונדיטורים אור שפיץ, ישראל אהרוני,דורין פרץ ועוד…חנוכה 20-26/12/22.

אור שפיץ – צילום: עומר שפירא

 

 

פסטיבל  "Sweeties"

אור שפיץ וישראל אהרוני בפסטיבל הקינוחים המושחתים של "Meex שרונים".

פסטיבל "Sweeties", הפסטיבל שמוקדש למאכלים מתוקים ומושחתים חוזר בפעם החמישית למתחם "MEEX שרונים", עם הקונדיטורית אור שפיץ, השף ישראל אהרוני ומשתתפים נוספים שאסור לכם לפספס עם מנות מושחתות במחירים של 15-35 שקלים בלבד. והכניסה חופשית!

 

השנה לרגל חנוכה, יארח מתחם "MEEX שרונים" למשך שבוע שלם קונדיטורים, שוקולטיירים, שפים וכוכבי רשת מהמובילים בארץ לפסטיבל מושחת ומתוק עם דוכנים ייחודיים וקינוחים מושחתים בלעדיים שניתן לטעום רק בפסטיבל, לצד קינוחים המזוהים עם הקונדיטורים והידוענים. המבקרים יוכלו להנות מעוגות קלאסיות אהובות ומוכרות וקינוחים מושחתים ומוגזמים, וגם קינוחים כשרים, טבעוניים וקינוחים ללא גלוטן.

 

ישראל אהרוני – צילום: גבריאל בהרליה

 

בין המשתתפים בפסטיבל תוכלו למצוא את  השף ישראל אהרוני שיגיש רביולי Fritto שוקולד, צ'יפס הולנדי עם רוטב מתוק, לצד מנה מלוחה של קריספי צ׳יקן בלחמניה עם קולסלואו ואיולי סרירצ׳ה.

 

הקונדיטורית וכוכבת "האח הגדול" אור שפיץ שתגיע עם קינוח ספיישל עליו עבדה במיוחד לרגל הפסטיבל- סופגישפיץ בטעמים של פיסטוק קוקוס, שוקולד אוראו, שוקולד קרם דיפלומט מתוק מלוח.

 

אור שפיץ – צילום: עומר שפירא

 

לצד מיטב הקינוחים המוכרים שלה היישר מהבייקרי בתל אביב: קרואסוןפיץ בטעם לוטוס ממולא קרם דיפלומט וטעם פיסטוק ממולא פיסטוק, בלודיץ- בלונדיז אוראו שוקולד לבן מעל ואוראו, בראוניץ- בראוניז שוקולד ציפוי בייגלה וסוכריות צבעוניות, מארז מקרונים, שוקו אוראו מרשמלו בכוס אכילה וקפה הפוך לוטוס בתוך כוס אכילה.

 

בייגלה מלוח "נונונו" צילום: גל זהבי

 

בנוסף, ה "NUNUNU" ישיקו שיתוף פעולה עולמי עם מגנום ויגישו לחמניית בייגלה מלוח עם קרם מסקרפונה בייגלה, רוטב בייגלה מלוח ופרעצל פריך.

 

"קווין פרעצל" – צילום: יח"צ

 

ועוד משתתפים שלא תרצו לפספס: שואו רום בייקרי שיגישו דונאטס, עוגיות רכות ופסטל דה נטה, בלונז'רי 96 שיגישו סופגניות מיוחדות בטעמים של פטל ליצ׳י, בננה נוטלה, שוקולד קפה, פיסטוק לימון פטל, סנטה הונורה, לימון, פטייסר פירות, סופגניה מלוחה, בראוניז קרמל וביניהן גם סופגניות טבעוניות וקינוחים נוספים. קרמרי דה ל'אקלר- גלידות איטלקיות משובחות עם מאפים צרפתים חמים יגיעו עם המאפים המפורסמים שלהם לצד טוויסטר- מאפה הונגרי במילוי גלידה ותוספות וקינוחים אישיים.

 

"שואו רום בייקרי" – צילום: יח"צ

 

אגזיט – דוכן ופל הביצים האמיתי הראשון בארץ שיגישו ספיישלים בטעמים שונים ומושחתים,  Queen prezel תגיש פרצלים מלוחים לצד מתוקים וספיישל מיוחד לאירוע, שוקולטרי גליצ'קי של השוקולטיירית רוית בן הרוש שתגיש פרלינים ושוקולדים בצורות כולל נר חנוכה ממולא, הברוליה שיגישו קרם ברולה עם תוספת צמר גפן מתוק, קרם ברולה עם תוספת שערות חלבה, שברי פיסטוק בשילוב קראנץ' שוקולד ומזרק קרם פיסטוק, קרם ברולה עם תוספת קצפת, שברי בייגל, זיגוג נוטלה וקרם בייגלה מלוח ועוד…

 

"פרלינים" של "גליצקי" – צילום: יח"צ

 

 

יחכו לכם גם דוכן של כנאפה אלואדי, דוכן צ'ורוס, סושי שוקולד של NETALIES, גלידות של FROST, ודוכן של הממתקים של פעם.

 

גם הבלוגרית והקונדיטורית דורין פרץ כהן תגיע עם מנת קוקילידה בראוניז עם קרם שמנת וקוביית עוגת גבינה ושוקולד לבן, קורל אטיאס הקונדיטורית תגיש משולש עוגת גבינה אפויה ושחיתות של עוגת ביסקוויטים. לורנס הידועה בזכות עוגות השמרים שלה תגיש מיני עוגת אמסטרדם, מיני עוגת שוקולד צ'יפס במילוי נוטלה, סינבון אישי עם טופינג וכמובן עוגות שמרים מושחתות.

 

"אהסופגניות" של אור שפיץ צילום: יח"צ

 

מתחם הפסטיבל בMeex  שרונים, יעוצב כרחוב פריזאי עם מזרקות מגדל אייפל בגובה של כ 4 מטר, עמדות צילום אינסטגרמיות בהשראת העונה החדשה של "אמילי בפריז" שתושק ב Netflix ביום הפתיחה. כדי להיכנס לאווירה האירופאית ילוו את האירוע גם שחקנים ואמני רחוב עם מופעים לכל המשפחה.

 

הפסטיבל ייערך במתחם "MEEX שרונים", הרקון 2 הוד השרון, בחג החנוכה בין התאריכים 20-26/12/22. א-ה בין השעות 16:00-22:00, ביום שישי בין השעות 10:00-15:00 ובמוצ"ש בין השעות 18:30-23:00 והכניסה חופשית.

 

לרגל הפסטיבל כל מי שירכוש באחת מחנויות המתחם, בסכום של מעל 399 שקל יקבל קינוח  במתנה (בכפוף לתקנון המבצע).

 

ליהי סונק, מנכ"לית "MEEX נדל"ן" מקבוצת "חצי חינם": "כחלק מהשדרוג המדהים שעובר מתחם meex שרונים הן בתמהיל, בנראות ובמיתוג, אנחנו ממשיכים להשקיע את מירב המאמצים לייצר לקהל הלקוחות שלנו חוויות בלתי נשכחות. לאחר ההצלחה של הפסטיבל בשנים קודמות בו פקדו את המתחם כ10,000 איש ביום והפדיונות עלו בעשרות אחוזים, אנו שמחים ומתרגשים להזמין את כולם להגיע, להנות ולבלות. הפסטיבל והאטרקציות השונות שהמתחם מציע מתאימים לחוויה עבור כל המשפחה וכך גם המבצעים בחנויות שילוו את הפסטיבל".

 

דניאל אלפי מנהלת השיווק של "MEEX  נדל"ן": "לכבוד חג החנוכה, החג המתוק בשנה רצינו לייצר חוויה קולינרית בלתי נשכחת לקהל הלקוחות שלנו, אנחנו מזמינים את כולם להגיע עם כל המשפחה להנות ולטעום קינוחים איכותיים, טעימים, פוטוגניים ובעיקר מושחתים ולהנות מאווירת חנוכה בלתי נשכחת. בנוסף הקמנו במתחם לקראת החג מתחם אטרקציות לילדים המשלב 7 אטרקציות בכרטיס אחד בהשראת מפעלי חיים שונים ולתת לילדים את חוויית "לחיות כמו הגדולים".