שוקולית בטעם טופי קרמל ונוגט: צילום: סטודיו "שטראוס"
לאחר כעשור, "שוקולית" משיקה מהדורת קיץ מיוחדת בטעמים!
מדובר במהדורה מוגבלת של המשקה הקלאסי האהוב, והפעם בשני טעמים חדשים: שוקולית בטעם טופי קרמל ושוקולית בטעם נוגט.
שוקולית, המותג המוביל בקטגוריית אבקות להכנת שוקו, משיקה מהדורת קיץ מיוחדת ומוגבלת הכוללת שני טעמים חדשים למשקה הישראלי המוכר והאהוב שוקולית: שוקולית בטעם טופי קרמל ושוקולית בטעם נוגט. זה הגיוון הראשון מזה כמעט כעשור לטעם המשקה האהוב.
הטעמים החדשים מגיעים באריזות בעיצוב חדש ועדכני, המבוססות על אריזת השוקולית הקלאסית. הטעמים נבחרו לפי מגמות וטרנדים עולמיים וישראליים, בנוסף לטעימות ומחקרי העדפה צרכנית.
משקה השוקו המפורסם הושק על ידי עלית בישראל בשנת 1973 תחת השם "שוקו פלא" וכיום "שוקולית" היא המותג המוביל בסגמנט השוקו, עם נתח השוק הגבוה ביותר מבין המתחרים. לפי נתוני סטורנקסט (2021), שווי השוק של קטגוריית אבקות השוקו מוערך בכ-52 מיליון ש"ח.
* חיי מדף: שנה
* משקל: 500 גרם
* כשרות: בד"צ העדה החרדית
* החל מחודש יולי במדפי רשתות השיווק