כותרות אחרונות
Search

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מודיע על שיתוף פעולה עם וואלה! שופס אתר הקניות הגדול בישראל לשתי העונות הקרובות.

מימין: שי לבנת, בעלים וואלה! שופס, יו"ר מועדון מכבי תל אביב שמעון מזרחי -צילום: מכבי תל אביב – עמוד האינסטגרם הרישמי

 

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב גאה לבשר על שיתוף פעולה עם וואלה! שופס אתר הקניות הגדול בישראל לשתי העונות הקרובות.

במסגרת שיתוף הפעולה, מאות מוצרי המרצ'נדייז של מכבי "Playtika" תל אביב ימכרו באמצעות אתר וואלה! שופס, זאת כמובן בתוספת לחנות הרשמית שממוקמת בהיכל מנורה מבטחים.

 

עכשיו, יוכלו האוהדים לרכוש את מוצרי מכבי תל אביב ולקבלם במשלוח עד הבית או באמצעות איסוף עצמי מהחנות הרשמית בהיכל. בנוסף, יתקיימו פעילויות עם האוהדים במשחקים ופעילות נרחבת בפלטפורמות הדיגיטל של המועדון.

 

יו"ר המועדון שמעון מזרחי, שנכח בטקס החתימה, קיבל סקירה על פעילות הסחר האלקטרוני של וואלה! שופס, שראתה אור ב-1999.

 

עו"ד מזרחי אמר בטקס החתימה: "אני שמח מאוד שהמוצרים של המועדון שלנו ישתלבו ב-28 קטגוריות המסחר שקיימות באתר. התחלנו טוב את עונת המשחקים וכולנו תקווה שכך גם נמשיך. יישר כוח ובהצלחה!".

 

שי לבנת, בעלים וואלה! שופס, יו"ר מועדון מכבי תל אביב שמעון מזרחי -צילום: מכבי תל אביב – עמוד האינסטגרם הרישמי

 

שי לבנת, בעלים וואלה! שופס, הוסיף: "אני חייב לציין שמועדון הכדורסל מכבי תל אביב הוא מועדון שבאופן מדהים שומר לאורך כל השנים על רמה גבוהה. אני יודע שזה לא פשוט. זה עולם שמתהפך מהר, הגבינה זזה בכל שנה לכיוון אחר וצריך להיות רב-אומן כדי לנהל את זה. אני חושב שזה נעשה במקצועיות ומביא הרבה כבוד למדינה. זו פריבילגיה עבורנו לעבוד איתכם ואנו מאוד מודים לכם ומודים גם על הקרדיט שנתתם לנו והאמון בנו".

 

החתימה התקיימה במעמד מנכ"ל המועדון עדלי מרכוס, מנכ"ל וואלה!שופס רון שולוייס וחבר הדירקטוריון איתן דמארי. הם הצטרפו לסמנכ"ל השיווק והמכירות של מכבי, כוכב העבר ומלך הסלים של הכדורסל הישראלי דורון ג'מצ'י.