כותרות אחרונות
Search

8 טיפים לבחירת משרד רואה חשבון.

צילום:freepik

 

8 טיפים לבחירת משרד רואה חשבון.

 

כשאנחנו מקימים בית עסק, ישנם שורה של בעלי מקצוע שאנחנו צריכים לשכור ולעבוד איתם על מנת שנוכל לפתח ולקדם את העסק שלנו, וכן בשביל שנוכל לעבוד בצורה חלקה, טובה וחוקית.

 

אחד מאותם בעלי מקצוע שאנחנו צריכים לשכור הוא רואה חשבון. במובנים רבים, הוא יהיה אחד מבעלי המקצוע הראשונים שנרצה לשכור על מנת שנוכל לבצע את כל הרישומים הנדרשים לצורך הקמת העסק ולצורך פתיחת תיקים, בין אם זה במס הכנסה ובין אם זה במקומות אחרים, על פי סוג וגודל העסק.

 

במאמר זה אנחנו נציג טיפים כיצד בוחרים משרד רו"ח, אך לפני כן נסביר בקצרה כיצד אנחנו יכולים למצוא משרד שאכן ישרת את הצרכים שלנו כבעלי העסק וכן את הצרכים של העסק בסיטואציות שונות בהן אנחנו עלולים להיתקל במהלך הזמן. כשאנחנו מחפשים משרד רואי חשבון, חשוב שנעשה זאת בצורה שקולה ומדויקת, על מנת שנוכל למצוא את המשרד הנכון עבורנו.

 

כיצד אנחנו יכולים למצוא משרד רואי חשבון:

לרשותנו עומדים כלים שונים שיאפשרו לנו לבחון משרד רו"ח. למשל, אנחנו יכולים להשתמש בהמלצות של חברים ובני משפחה או בעלי עסקים אחרים שאנחנו מכירים ומתחשבים בדעה שלהם.

 

כמו כן, אנחנו יכולים להשתמש בהמלצות חיצוניות, כאלה המופיעות ברשת האינטרנט, בין אם זה ברשתות חברתיות ובין אם זה באתרים ומקורות אחרים. אנחנו יכולים לפנות אל רואי חשבון שונים, לבחון כל אחד מהם ולראות מי יכול באמת לספק לנו את השירות הרלוונטי עבורנו בטווח הקצר והארוך.

 

צילום:freepik

 

לשם בחירה נכונה יהיה נכון להשתמש בטיפים שנציג במאמר זה.

 

שמונה טיפים שיכולים לעזור לכם:

טיפ ראשון – רצוי לבחון את גודלו של המשרד ולהעריך האם הוא באמת יכול לספק את השירות הרלוונטי עבורנו, באופן קבוע, מיידי, ללא דחיות וללא עיכובים.

טיפ שני – לא תמיד משרד גדול בהכרח ישרת אותנו טוב יותר. לעיתים עדיף לנו להשתמש במשרד קטן, מאחר ושם נוכל לקבל יחס אישי קרוב יותר. יחד עם זאת, צריך לבחון האם יש למשרד את המשאבים לטפל בעסק כמו שלנו.

טיפ שלישי – יש לבחון את הניסיון שיש למשרד, עד כמה מדובר באנשי מקצוע מנוסים, בפרט בתחום כמו שלנו.

טיפ רביעי – יש לשבת עם אנשי המשרד ולשמוע מהם כיצד הם מתכננים לספק לנו שירות, מה הם מציעים לנו לעשות בסיטואציות שונות בהן אנחנו עלולים להיתקל.

טיפ חמישי – יש לבחון את סוג התקשורת מול העסק, האם הוא נעשה פנים אל פנים, אינטרנט, טלפון ועוד…

טיפ שישי – רצוי לבדוק האם אנחנו יכולים להגיע אל המשרד בקלות. אם מדובר על משרד רואי חשבון שיושב בעיר אחרת, זה עלול להיות בעייתי מבחינתנו, אנחנו צריכים לקחת בחשבון את משתנה הנסיעות והזמן הכרוך בכך.

טיפ שביעי – עלינו לבחון האם אנחנו מקבלים שירות אישי או כללי, האם יש גורם מסוים שמלווה אותנו או שמדובר בכלל המשרד.

טיפ שמיני – אם אנחנו עסק בינלאומי, אז יש לבדוק האם המשרד יכול לנהל סוג כזה של אופרציה.