כותרות אחרונות
Search

לייה גיל כוכבת "הישרדות VIP" קוטפת קמפיין ראשון!

הפרסומאי רועי מגורה, לייה גיל ואור בן שמחון הבעלים של "טאיו מטבחים" – צילום: טל מרום

 

לייה גיל קוטפת קמפיין ראשון!

לייה גיל, מעצבת פנים ובעלת סטודיו לתכנון ועיצוב פנים, ובימים אלה מככבת בריאליטי "הישרדות VIP", משתפת פעולה עם חברת "טאיו מטבחים" מזה תקופה ואף אמונה על עיצוב אולם התצוגה החדש של החברה שיפתח בקרוב.

 

טאיו מטבחים הודיעו כי בחרו בלייה גיל להיות הפרזנטורית הרשמית של החברה וחתמו עמה חוזה לשנה הקרובה + לשנתיים נוספות בעלות של מאות אלפי שקלים.

 

במסגרת ההסכם תופיע לייה גיל בקמפיין טלוויזיה, על שלטי חוצות, במודעות בעיתונים, באתרים ובכלי התקשורת השונים כשתוביל את הסלוגן "הבחירה שלי טאיו מטבחים". בנוסף תקדם לייה סדנאות למעצבי פנים ואדריכלים באולמות התצוגה של החברה. משרד הפרסום מגורה מדיה בבעלות רועי מגורה הינו משרד הפרסום שנבחר להוביל את הקמפיין.

 

לייה גיל ואור בן שמחון הבעלים של "טאיו מטבחים" – צילום: טל מרום

 

"טאיו מטבחים" הינה חברת מטבחים צעירה, חדשנית ומתפתחת המייצרת מטבחים מעוצבים במגוון סגנונות רחב ומיוחד החל ממטבחים מודרניים, קלאסיים, כפריים ועד למטבחים בהתאמה אישית התפור למידותיו של כל לקוח ולקוח.

 

הבעלים, משפחת בן שמחון הירושלמית, דור שלישי בענף הנגרות, נשענים על עשרות שנות ניסיון וידע נרחב שבעזרתו נבנו היסודות ורזי המקצוע של הרכבת וייצור המטבחים.

 

במפעל הייצור של "טאיו מטבחים" מייצרים מטבחים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש לענף להציע תוך הקפדה על מקסימום נוחות, פרקטיקה, נגישות, טכנולוגיה ועיצוב יוקרתי. בחברה משתמשים בעץ איכותי שנשמר לאורך שנים ומושקעת תשומת לב מיוחדת בתכנון התוכניות ודיוקן המירבי עד להוצאתן לפועל תוך כדי שימוש בתהליכי בקרת איכות על כל חלק וחלק בתהליך ייצור המטבחים.

 

הפרסומאי רועי מגורה, לייה גיל, ואור בן שמחון הבעלים של "טאיו מטבחים" – צילום: טל מרום

 

"טאיו מטבחים" דוגלים בשרות אישי ובליווי צמוד לאורך כל התהליך החל משלב היכרות הלקוח וצרכיו, בניית תוכנית מותאמת ועד בניית המטבח בבית הלקוח ברמת הגימור הגבוהה ביותר והשלמת העבודה.

 

כיום ל"טאיו מטבחים" אולם תצוגה בירושלים, ובקרוב יפתחו אולמות נוספים בתל אביב, ראשון לציון וחיפה.

 

אור בן שמחון, הבעלים של "טאיו מטבחים" מציין: "אני גאה ושמח להפוך את לייה גיל לפנים של "טאיו מטבחים" בשנים הקרובות. לייה מתחברת לקו ולערכים של מטבחי טאיו במקצועיות, באישיות, באלגנטיות ובאיכות שלה. אני בטוח ששיתוף הפעולה עם ליה יביא את מטבחי "טאיו" לכל בית במדינת ישראל. אנו שואפים ומקווים להיות חברת המטבחים המובילה בישראל תוך 3 שנים".