כותרות אחרונות
Search

מנהיגות חרדיות למדו עמידה מול קהל ומצלמה.

 

 

 

מנהיגות חרדיות למדו עמידה מול קהל ומצלמה.

 

22 חברות הנבחרת ב"נבחרות – תנועת נשים חרדיות", השתתפו השבוע בסדנה של שני פרץ קריב, מרצה ומנטורית להופעה מול קהל והתפתחות אישית ולמדו איך לכתוב ספיצ' כיצד לעמוד מול קהל או מצלמה, איך להעביר מסרים בצורה הכי אפקטיבית ומה הם משתני הליבה בהעברת מסר ממוקד ומרתק. הסדנה התקיימה במסגרת "יום עיון השראה ופרקטיקה" שנערך לחברות הנבחרת של ארגון נבחרות תחת הכותרת "סיפור של מנהיגות".

 

זהו המחזור הרביעי של הנבחרת בתנועת נשים חרדיות. התנועה מקדמת בשנים האחרונות את זכותן של נשים חרדיות להישמע ולהשפיע במוקדי קבלת החלטות בכנסת וברשויות המקומיות. הנבחרת היא עתודת מנהיגות חרדיות, המשלבת בין העולמות ומכשירה נשים חרדיות למצוא בעצמן את הקול הפנימי, את הכוחות והלגיטימציה להובלת שינוי בסביבתן ובקהילתן ולקדם עשיה חברתית ופוליטית משמעותית.

 

שני פרץ קריב: "כולנו מבינות שהיכולת שלנו לתקשר את המסרים שלנו באופן מדוייק, בקול רם וברור משפיעה באופן ישיר על ההצלחות שלנו במרחב הציבורי והפוליטי. מרגש לפגוש קבוצת נשים מנהיגות ועוצמתיות שמשקיעות בטיפוח המנהיגות ופורצות דרך יחד ככוח חיובי שמניע ומשפיע, וגם כל אחת בזירה הייחודית לה. זוהי לחלוטין העת לנשים לצאת לקדמת הבמה עם מסרים מדוייקים שעוברים בביטחון בכל הזדמנות במגרש הפוליטי והציבורי והשליחות המקצועית שלי היא לסייע להן לעשות זאת בדרך הנכונה והמקדמת ביותר".

 

מימין: אסתי שושן ושני פרץ קריב – צילום: יחסי ציבור

 

אסתי שושן, מייסדת ומנכ"ל נבחרות: "תוכנית הנבחרת משלבת מנטורינג קבוצתי, דיוני עומק בנושאי מעמד האישה ביהדות, פוליטיקה, חברה וכלכלה ומתן כלים פרקטיים לעשיה משמעותית חברתית ופוליטית. המטרה שלנו בנבחרות היא לייצר עתודת שטח של מנהיגות חרדיות שיפעלו במגוון תחומים חברתיים, ציבוריים ופוליטיים. הנשים החרדיות של הדור הזה משכילות, עובדות ומפרנסות וקולן חייב להישמע במוקדי קבלת ההחלטות. אנו בנבחרות לא מחכות שהשערים יפתחו בגלל רצון טוב של גברים, אנו פועלות שעוד ועוד נשים חרדיות תרגשנה נוח לפרוץ את תקרת הזכוכית, כל אחת בנפרד בדרכה האישית וכולן ביחד כקבוצה".