כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – "יש מקום אחר", הסיפור הגדול ביותר שסופר מעולם על עב"מים.

 

 

"יש מקום אחר"

ספר חדש מאגד את המחקרים והעדויות החותכות על קיומם של עב"מים.

"יש מקום אחר", הסיפור הגדול ביותר שסופר מעולם על עב"מים.

מאת: דניאל גרוס

 

הודעות שיצאו מהפנטגון בשנה האחרונה בעניין הימצאותם של כלי טיס לא מזוהים ולהן תכונות לא קונבנציונליות. לדברי דניאל גרוס, מהנדס ויועץ בתחום התכנון האלקטרוני החוקר את הנושא החוצני זה שנים רבות, משנות ה-50' פורסמו תחקירים רבים של מדענים וחוקרים שתיעדו מפגשים עם עב"מים על פני כל כדור הארץ, שהותירו קרקע מוצקה להמשך חקירת התעלומה הזו. גרוס מאמין כי הנתונים והעדויות שהצטברו במשך עשרות שנים משכנעים ומדהימים בהיקפם. העדויות לכך שכלי טיס חוצניים מבקרים בכדור הארץ הן חותכות וחד משמעיות.

 

גרוס שטוען כי עד היום לא נשבר הטאבו מול הסיפור החוצני, החליט להוציא ספר שייאגד את דבריהם של טובי המקורות ואת מיטב המקרים החשובים שמעידים כי לא ניתן לשלול את קיומם קיומם של עב"מים. ספרו "יש מקום אחר", הסיפור הגדול ביותר שסופר מעולם, מתיימר להיות כרטיס כניסה לנושא מרתק לכל מי שהתחום פחות מוכר לו וגם לאלו המתעניינים וחוקרים אותו. בספר מובאים סיפורי התקריות והתצפיות המשמעותיות של מאה השנים האחרונות, סיפורם של טייסים, מדענים ואנשי צבא וממשל שהיו מעורבים בהם בציר כרונולוגי מרתק המתאר ציבור גדול, רציני ואמין שחווה מפגשים ותצפיות אשר קוראים תיגר על הבנתנו את המציאות ומקומו של האדם ביקום.

 

צילום: יח"צ

 

"יש מקום אחר" מבקש לעשות סדר בהקשרים של הנושא החוצני ועוסק בנפרד במפגשים המפורסמים שנחשפו בתקשורת, בעדויות המרשימות ובהקשרים המדעיים, ההיסטוריים, הדתיים והתרבותיים של התחום. "יש מקום אחר" מאתגר את הקורא לשאול עצמו שאלות שהתשובות עליהן כרוכות לא אחת בחוסר נוחות ועומדות בניגוד לכל מה שנחשב עד היום לברור וידוע.

 

הספר מכסה בצורה כרונולוגית ומרתקת את רוב התקריות, משלהי העידן המודרני ועד ימינו, שלהן בסיס עובדתי רחב אשר נחקר לעומק, מציג עדויות מהפנטות הנתמכות במספר ארכיונים ותחקירים ידועים ומנסה לשפוך אור על האפשרויות המדעיות שנמצאות עדיין מחוץ להישג ידינו ומסייעות בהבנת היקפה ומשמעותה של התופעה.

 

“יש מקום אחר“, כשמו, לוקח את קוראיו למקום אחר, לתובנה חדשה ומרתקת המהווה גם הכנה לקראת מה שנראה קרוב אלינו מאי פעם, חשיפת האמת על אודות ביקורי חוצנים בעולמנו זה אלפי שנים והסרה איטית, ועם זאת עקבית, של מעטה ההסוואה מעל הסוד הגדול בהיסטוריה האנושית.

 

הוצאת צמרת 275 עמודים / 68 ש"ח

להשיג:

באתר עברית

באתר נט בוק

באתר בוקמי