כותרות אחרונות
Search

תערוכת Colorfood נעמן – בתערוכה של חברת נעמן גרופ והצלם דן לב מוצגות יצירות קולינריות מרשימות של שפים מובילים !

תערוכת Colorfood נעמן !

חיבור בין אוכל, עיצוב ואומנות ממטבחם של 15 שפים מובילים !

בתערוכה של חברת נעמן גרופ והצלם דן לב מוצגות יצירות קולינריות מרשימות של השפים אסף גרניט, חיים כהן, נוף עתאמנה אסמעיל, תום פרנץ, שי-לי ליפא ועוד…

 

האכילה מתחילה במראה עיניים. ! התמונות בתערוכה הן יצירות אומנות המעוררות את חוש הטעם והריח כשהוא משולב בחוויה תרבותית מרתקת. לחובבי אמנות גסטרונומית – Colorfood: צילום קולינרי שהוא תאווה לעיניים.

 

הצלם דן לב בפתיחת התערוכה במתחם ורדינון נעמן בראש העין – צילום: אבי בר

 

15 שפים ישראליים מהמובילים חברו יחדיו ליצירה של צבע וחומרי גלם והם משתתפים בתערוכת  Colorfood שמקיימת נעמן גרופ עם הצלם דן לב ושותפתו עילית אנגל. התערוכה כוללת יצירות אומנות של מנות מעוררות תיאבון שעוצבו על כלי האוכל וההגשה מבית נעמן. סדרות הצילומים בתערוכה נוצרו מתוך פרץ של השראה וצבע, פנטזיות, תשוקות, ריגושים ועולמות קולינריים ויזואליים המאפיינים את דמותם של השפים והשפיות ואת עולמם הפנימי.    

     

            

צילום: אבי בר

 

הפרויקט שיזמו דן לב ועילית אנגל פרץ כבר מזמן את גבולות ישראל, תוך שהוא מאפשר לצאת מהקופסה ולצלם אוכל ככלי ליצירה אישית. Colorfood נעמן סחף וריתק גם את השפים שהשתתפו ותרמו מכישרונם האדיר לתערוכה המיוחדת בהם: אסף גרניט, חיים כהן, ברק אהרוני, ברק יחזקאלי, שי לי ליפא, מאיה דרין, ליאור משיח, מידן סיבוני, אמיר כחלון, אבי שטייניץ, נוף עתאמנה אסמעיל, ערן שוורצברד, תומר בלס, תום פרנץ ואביבית פריאל.

 

דביר בנדק יו"ר עמותת Make a wish יחד עם השף המוערך אסף גרניט – צילום: אבי בר

 

הרעיון שמאחורי התערוכה הוא להביא את האוכל דרך הצבע והחומר. תהליך גיבוש התערוכה בידיהם המקצועיות של השפים-אומנים התאפיין בדינאמיות ובספונטניות חסרת מעצורים והתוצאה – יצירות קולינאריות חושפניות של כל אומן במטבחו משלבי ההתהוות והתלבטות, דרך הטעימות והנגיעות ועד לשלב של הגיבוש הסופי כפי שבא לידי ביטוי ביצירה.

 

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ – צילום: אבי בר

 

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "נעמן גרופ מובילה את עולם כלי הבית והמטבח בישראל ומקפידה לחדש, להמציא, לתת את הטון ולהכתיב טרנדים וחידושים בתחום האירוח והקולינריה. באחרונה לאחר שרכשנו את חברת אברהם צוקר בע"מ, אנו מובילים גם את שוק כלי הבית והמטבח המקצועי.  Colorfood נעמן היא פלטפורמה נוספת שבה כל אחד ואחת מהשפים תועד בצילום מרהיב כשהמוטיב המוביל הוא השימוש בכלי המטבח כפלטפורמה ליצירה עם אמירה אומנותית אותנטית".

 

משמאל: גיל שהרבני בעלת הקייטרינג "לא רגיל"  – צילום: אבי בר

 

באירוע מרגש שנערך לרגל פתיחת תערוכת אומנות הצילום Colorfood במתחם ורדינון נעמן בראש העין, היה גם היה אוכל אמיתי שהוגש על ידי גיל שהרבני בעלת הקייטרינג "לא רגיל" שהדהימה את הנוכחים עם אוכל טעים במיוחד ובעל מראה נהדר ומעורר תיאבון.

 

צילום: אבי בר

 

 היצירות שהוצגו בתערוכה עומדות למכירה וההכנסות יהיו  קודש לעמותת Make a wish.