כותרות אחרונות
Search

תערוכת היין והאלכוהול הבינלאומית "KFWE" חזרה לתל אביב ובגדול!

תערוכת היין הבינלאומית "KFWE"- צילום: רפי דלויה

 

תערוכת היין והאלכוהול הבינלאומית "KFWE" חזרה לתל אביב ובגדול!

לאחר הפסקה של שנה, הגיעה לישראל בפעם העשירית תערוכת "KFWE"-"Kosher wine & food experience" הבינלאומית המתקיימת מדי שנה בשישה מוקדים בעולם: ניו יורק, לוס אנג'לס, פריז, לונדון, מיאמי וכמובן תל אביב.

 

קדמה לפתיחת התערוכה מסיבת עיתונאים של כתבי יין שקיבלו סקירה על יינות לבנים ואדומים של יקבים מובילים בישראל ומחוצה לה.

 

מדובר באירוע בינלאומי ומוקד עלייה לרגל יוצא דופן של ייננים, אנשי קולינריה בכירים מכל העולם כתבי יין ואלכוהול ואנשי עסקים מכל קצוות הארץ. האירוע נערך כמו תמיד ע"י קבוצת "צור עולם של יין" יבואנית, משווקת ומפיצה מובילה בישראל של יינות ואלכוהול כשרים, בשיתוף עם חברת האם, תאגיד המזון והמשקאות הבינלאומי "Royal wines".

 

תערוכת היין הבינלאומית "KFWE"- צילום: רפי דלויה

 

בתערוכה שנערכה באולמי "טראסק בנמל תל אביב, הוצגו למעלה מ-400 מוצרים מעולם היין והאלכוהול הכשר, בהם ניתן היה לראות ולטעום, יינות פרימיום נדירים שמאתגר במיוחד למצוא בחנויות ביום יום. חדי העין, הבחינו שבין מאות בקבוקי היין ניתן היה לראות בקבוקי יין בעלות של אלפי דולרים.

 

האירוע היווה הזדמנות חד פז לטעום ולהתנסות ביינות אקסלוסיביים וייחודיים מהארץ ומהעולם, בהם יינות נדירים שניתן למצוא רק במקררי היין של אספנים. במהלך התערוכה זכו האורחים לפגוש את הייננים עצמם ולשמוע מפיהם על היקב, סודות מעולם היין ועוד…

צילומים : אבי בר

צילומים: אבי בר