כותרות אחרונות
Search

תופעה חדשה – אנשי עסקים מאוקראינה שוכרים כספות בישראל לשמירה על מסמכים וחפצי ערך יקרים.

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל "בריקסטון" – צילום: מורג ביטן

 

תופעה חדשה – אנשי עסקים מאוקראינה שוכרים כספות בישראל לשמירה על מסמכים וחפצי ערך יקרים.

דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון" המתפעלת מתחמי כספות פרטיים בתל-אביב ובירושלים: "בחודש האחרון 28 אנשי עסקים מאוקראינה שכרו כספות פרטיות בישראל.

 

 

תופעה חדשה בעקבות המלחמה באוקראינה אנשי עסקים אוקראינים שוכרים כספות בישראל לאחסון חפצי ערך יקרים, מסמכים.

 

דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון" המתפעלת מתחמי כספות פרטיים בתל-אביב ובירושלים: "בחודש האחרון 28 אנשי עסקים מאוקראינה שכרו כספות פרטיות בישראל.

 

לצד תושבי אוקראינה שכרו כספות בישראל גם 5 אנשי עסקים מרוסיה שעזבו לאחרונה את המדינה בעקבות חוק הגיוס לצבא הרוסי שכרו כספות במתחם הכספות של חב' בריקסטון בירושלים.

 

העלות לכספת לשנה הינו 1,900 ₪ + מע"מ כאשר במתחם הכספות של "בריקסטון" ירושלים ניתנת הטבה מיוחדת לתושבי אוקראינה ורוסיה כל מי ששוכר כספת ל-3 שנים מקבל חינם השכרת כספת שנה רביעית.

 

חברת "בריקסטון" הינה בבעלות קבוצת אנשי עסקי יוצאי כוחות הביטחון ובראשם עו"ד דביר אינדיג ואיתי גזית.

 

לחב' "בריקסטון" 2 מתחמי כספות מאובטחים בתל- אביב וירושלים הכוללים סה"כ כ-6,000 כספות.

 

מתחם הכספות "בריקסטון" הראשון נפתח לפני כ-5 שנים בתל אביב ועפ"י התוכנית האסטרטגית תפתח חברת בריקסטון בשנים הקרובות עשרה מתחמי כספות בכל רחבי הארץ בהשקעה של כ-60 מיליון ₪.

 

הקמת מתחמי הכספות הפרטים נובעת מהעובדה שהבנקים הגדולים צמצמו את מס' סניפי הבנק ובמקביל סגרו חדרי כספות (גם מתחם "בריקסטון" בירושלים ממוקם במתחם כספות לשעבר של בנק דיסקונט).

 

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל "בריקסטון" – צילום: מורג ביטן

 

דביר אינדיג , מנכ"ל חברת "בריקסטון" מציין: "מתחם "בריקסטון" מבוטח על ידי חברת הביטוח "LLOYSD'S"  וכל תיבה ותיבה מאלפי התיבות שבמתחם מבוטחת בשווי של $5,000 (חינם). עם זאת הלקוח יכול להגדיל את פוליסת הביטוח על פי שוויי התכולה ועד לחצי מיליון דולר$ .

 

כל לקוח יעבור לפני הכניסה למתחם בדיקת זיהוי ביומטרית שתכלול זיהוי תווי פנים ובדיקה ביטחונית מקיפה וכל כספת תיפתח ב-2 מפתחות של הלקוח ושל קצין הבטיחות במתחם.

 

בימים אלו מנהלת החברה מו"מ לפתיחת מתחם כספות שלישי בחיפה בהשקעה של כ- 5 מיליון ₪.