כותרות אחרונות
Search

תגובת חברת "הכפתור" להחלטת הממשלה לבטל את חובת התקנת מערכות לשכחת ילדים ברכב.

צילום: אווירה – "שאטרסטוק"

 

תגובת חברת "הכפתור" להחלטת הממשלה לבטל את חובת התקנת מערכות לשכחת ילדים ברכב.

לי – חן קמרלקר, מנכ"לית חברת הכפתור פונה להורים ואומרת: "אני מפצירה בפני ההורים וכאם ברמה האישית – אל תחכו לאף חוק, קחו את ביטחונם של ילדיכם לידיים צאו ורכשו מערכת מצילת חיים".

 

צילום: מערכת הכפתור- מחלקת השיווק הכפתור

 

בהמשך להחלטת הממשלה, לבטל את חובת התקנת מערכות לשכחת ילדים ברכב, מצ"ב תגובתה של לי – חן קמרלקר, מנכ"לית חברת הכפתור: "מדובר בהחלטה מצערת ומאכזבת ביותר שלצערנו עלולה לגבות מחיר כבד של חיי ילדים נוספים.  מתוך כ- 40 ילדים אשר נשכחו ברכב ומצאו את מותם בעשור האחרון, שישה מהם רק בשנה האחרונה, מה שמעיד על תופעה מסוכנת ושלילית בחברה הישראלית שיש לטפל בה ברמה מיידית.

 

מוסיפה לי חן קמרלקר: "צר לי לשמוע כי הממשלה הכריזה על חוסר ממצאים באפקטיביות מערכות אלו מבלי לפנות אל החברות המפתחות או להתבסס על מידע מהימן מהחברות השונות, לרבות הכפתור אשר פועלת למעלה מ- 8 שנים ובתקופה זו ניצלו ילדים רבים הודות לטכנולוגיה אותה מובילה. כמו כן, אני מזכירה לממשלה כי החברות השונות שילמו על הכשרת תו התקן סכומים לא מבוטלים שמובילים להפסדים קשים בתעשייה הישראלית בתחום. אני מפצירה בפני ההורים וכאם ברמה האישית – אל תחכו לאף חוק, קחו את ביטחונם של ילדיכם לידיים צאו ורכשו מערכת מצילת חיים".