כותרות אחרונות
Search

שמרו על ניקיון החוף – וקבלו גביע גלידה של "וניליה", במתנה!

רשת "וניליה" ועמותת "אוקאושן" בשת"פ ליום איכות הסביבה הבנלאומי – צילום: יח"צ "וניליה"

 

 

שמרו על ניקיון החוף – וקבלו גביע גלידה של "וניליה", במתנה!

לרגל יום איכות הסביבה העולמי, רשת גלידריות האיכות "וניליה" בשיתוף עם עמותת "אקואושן", מכריזה על מבצע מיוחד, שישלב עידוד קיימות עם תמורה מיידית, גביע גלידה של "וניליה", במתנה!

* בנוסף: טעם קיצי ומרענן חדש: סורבה ליים.

 

רשת גלידריות האיכות וניליה, בשיתוף עם עמותת אקואושן, הפועלת לקידום שמירת הסביבה החופית הימית של ישראל, משיקות לרגל יום איכות הסביבה העולמי, שיחול ב-5 ביוני, קמפיין שמטרתו – עידוד הקיימות ושמירה על ניקיון החופים.

 

במסגרת הקמפיין, כל מי שירכוש גלידה וניליה במיכל רב-פעמי (שחוסך אריזות חד-פעמיות ומונע לכלוך) או שיגיע לסניף לצורך מילוי חוזר של המיכל הרב-פעמי – יקבל מנת גלידה במתנה!

 

אסף בלנק, מנכ"ל רשת "וניליה", אמר: " 'וניליה' דוגלת בקיימות ובשמירה על איכות הסביבה, ואנחנו מבקשים לתרום את תרומתנו, צנועה ככל שתהיה, למטרה חשובה זו. אנחנו משקיעים משאבים רבים כדי לצמצם את הפגיעה האקולוגית למינימום ולעודד שימוש במוצרים אקולוגיים רב פעמיים וידידותיים לסביבה. ובמיוחד אנחנו שמחים לתגמל את אלה מלקוחותינו שנוהגים באחריות ותורמים לשמירה על כדור הארץ שלנו."

 

 

אריק רוזנבלום, מנכ"ל עמותת אקואושן: "עונת הרחצה החלה ורבים מהישראלים נוהרים לים ולחופים. ידוע כי הסביבה הימית מספקת לנו הנאה, מרגוע ותועלות רבות נוספות. עם זאת, כ-60% מהפסולת המגיעה לים ופוגעת בכלל המינים המצויים בו היא של רוחצים, בדגש על בקבוקים וכלים חד-פעמיים……….." שיתוף הפעולה החשוב עם "וניליה" יאפשר את העלאת המודעות בקרב הציבור לנושא האקולוגי והסביבתי החשוב הזה ויוביל לשינוי דפוסי התנהגות. אנחנו מקווים כי השנה נראה יותר ויותר אזרחים הפועלים באחריות למען החי והצומח בים התיכון.

 

מוסיף אריק רוזנבלום, מנכ"ל עמותת אקואושן: "אנו בעמותת אקואושן מקדמים משנת 2002 בעזרת מחקרים, פעולות חינוכיות וקהילתיות את השמירה על הים והחופים ושמחים לראות את השינוי לו ייחלנו מגיע גם דרך חברות המקדמות מוצרים סביבתיים ואקולוגיים כדוגמת מארז רב-פעמי זה של וניליה."

 

רשת "וניליה" ועמותת "אוקאושן" בשת"פ ליום איכות הסביבה הבנלאומי – צילום: יח"צ "וניליה"

 

בנוסף, משיקה "וניליה" לכבוד הקיץ טעם חדש – טעם מרענן וקריר במיוחד – סורבה ליים! גלידת הסורבה ליים תהיה זמינה בכל סניפי הרשת במשך כל הקיץ.    

 

המבצע זמין בכל סניפי רשת "וניליה" למשך  שבוע בכל ברחבי הארץ.

 

גלידות וניליה מיוצרות משמנת משובחת, איכותית וטרייה ומחומרי הגלם הטובים ביותר תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד. בכל סניפי הרשת הגלידה מיוצרת באופן יומיומי במקום. הרשת מציעה גלידה ביותר מ-30 טעמים שונים וביניהם: קשיו קרמל מלוח, מסקרפונה פירות יער, עוגת גבינה פירורים, וגם טעמים אלכוהוליים מיוחדים.

 

עמותת אקואושן פועלת מזה כ-20 שנה למען קידום שמירת הסביבה החופית והימית בישראל באמצעות חינוך, תמיכה במחקר, פעילות קהילתית וכן השפעה על מוקדי קבלת החלטות.