כותרות אחרונות
Search

"שמיר אופטיקה" ו- TEAM ALPINE F1 מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן גם לעולם משחקי הווידיאו התחרותיים ה- "Esports".

צילום תמונות: – באדיבות שמיר אופטיקה / יח"צ.

 

"שמיר אופטיקה" וTEAM ALPINE F1 מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן גם לעולם משחקי הווידיאו התחרותיים ה- "Esports".

שמיר אופטיקה אשר חתמה על שתוף פעולה מקצועי במאי 2021, עם  חברת מרוצי המכוניות, Alpine F1 Team, מודיעה כעת  על הרחבת שתוף הפעולה גם לתחום הספורט האלקטרוני, באמצעות משחקי הווידיאו התחרותיים, ה- Esports.

 

 

 שמיר תהפוך לשותפת הביצועים האופטיים של נבחרת "Alpine Esports", ותספק בדיקות עיניים ושיפור ביצועי המשחקים וסיבולת, באמצעות ציוד הבטיחות האופטי והעדשות המתקדמות ביותר להבטחת  ביצועי ראייה משופרים.

 

על ידי ביצוע בדיקות עיניים סדירות, צוות הנהגים ואנשי הצוות של "Alpine Esports" ייהנו משיפור הביצועים החזותיים באירועים כמו אליפות המקצוענים של F1 Esports ו- Le Mans 24 Hours Virtual.

 

נבחרת שחקני ה-Esports הנוכחית אשר מתאמנת עד שמונה שעות ביום על סימולטורים כדי להתכונן בצורה הטובה ביותר לאירועים מקוונים יוקרתיים תיהנה גם ממשקפי גיימינג חדישים עם טכנולוגיית עדשות משופרת והגנה מוגברת לקרינת אור כחול.

 

צילום תמונות: – באדיבות שמיר אופטיקה / יח"צ.

 

בנוסף, כחלק מהשותפות, Alpine Esports ושמיר ישתפו פעולה כדי לפתח טכנולוגיות חדשות לשיפור האיכות החזותית של נהגי המרוצים המקוונים, כדי לייעל את הביצועים ולשפר את ההגנה על העין. תוכנית מחקר ופיתוח זו תתבסס על הקשר בין המוח והעין כדי לשפר את מהירות התגובה, להבטיח פחות עייפות חזותית ולשפר יכולות קוגניטיביות.

 

Cédric Journel, סגן נשיא, מכירות ושיווק Alpine: "אנו שמחים מאוד להכריז על הארכת השותפות שלנו עם שמיר, על ידי הכנסתם לעולם המתפתח והמרגש של Esports. ביצועים חזותיים וקוגניטיביים הם חלק בלתי נפרד מהמרוצים המדומים, כך שמטרת שיתוף הפעולה הזה בין "Alpine Esports" ושמיר הוא לשפר את אופן הפעולה של צוות המרוצים המקוונים שלנו על המסך. אנחנו מצפים לעבוד ביחד על הפרויקט הזה ולהביא הביתה כמה גביעים וירטואליים".

 

יגן משה, מנכ"ל שמיר: "לאחר שיתוף הפעולה עם Alpine F1 Team, זהו צעד נוסף במשימתנו לספק חוויה ויזואלית משופרת בכל תחומי הפעילות. אנו גאים מאוד לתמוך בצוות עם הידע והטכנולוגיות שלנו. אנו נמקד את מאמצי המחקר והפיתוח שלנו בפיתוח מוצרי עדשות מיוחדים עבור גיימרים ועבור משתמשים דיגיטליים מתקדמים, ובכך נרחיב את קו העדשות שלנו המותאמות אישית  ומוקדשות לצרכים מיוחדים."

 

צילום תמונות: – באדיבות שמיר אופטיקה / יח"צ.

 

אודות "שמיר אופטיקה".

"שמיר תעשיות אופטיקה בע"מ" הוקמה בשנת 1972 ומאז בנתה לעצמה מוניטין עולמי כמומחית בתחום פיתוח וייצור עדשות. היא נמנית על עשר החברות המובילות בעולם בתחומה. החברה מפעילה מרכז מחקר ופיתוח חדשני ופורץ דרך במטה החברה בקיבוץ שמיר שבגליל העליון.  כיום מעסיקה החברה כ־2,500 עובדים ב-23 אתרים וחברות בת בישראל וברחבי העולם, כש־19 מתוכם הם אתרי ייצור. בשנת 2021 הכריזה שמיר על שותפות חדשה עם  Alpine F1® Team.

 

https://www.shamir.co.il