כותרות אחרונות
Search

שלומית אופיר מעצבת תכשיטים מצליחה, עיצבה שני תכשיטים מדהימים בהשראת אירועי ה-7 באוקטובר, שקיבלו את השם "לב עוטף".

מעצבת התכשיטים שלומית אופיר – צילום: עדו לביא

 

בזכות לב אחד קטן.

שלומית אופיר מעצבת תכשיטים מצליחה, נקלעה למלחמה כשהיא מנהלת את העסק שלה מרחוק כשהיא בשליחות בארה"ב. באמצעות שני פריטים שעיצבה, שהפכו ויראליים בכל העולם, הצליחה לגייס מאות אלפי שקלים לתרומות, והיא עוד לא סיימה.

 

מעצבת התכשיטים המצליחה שלומית אופיר, ששמה הולך לפניה כבר 15 שנים, לה יש 4 חנויות בפריסה ארצית ומוכרת אונליין ובחנויות ברחבי העולם, הגיעה ל 7 באוקטובר 2023 כשהיא מנהלת את העסק שלה מרחוק עקב מעבר זמני עם משפחתה לארה"ב וכמו מרבית העסקים העצמאים בארץ, גילתה שהכל נעצר. היא וכל מי שמסביבה ברמה האישית והעסקית היו מפורקים, ומעבר לצער הנורא, החשש מהעתיד ומהמצב הבטחוני, נוסף להם גם חשש אמיתי לגורל העסק, שהמכירות שלו פשוט נעצרו ביום אחד.

 

מעצבת התכשיטים שלומית אופיר – צילום: עדו לביא

 

שלומית אופיר: "בתוך הקושי, הנשים שעובדות איתי ואני ניסינו לעשות את מה שאנחנו יודעות – ליצור ולעשות טוב. תרמנו מאות תכשיטים לחיילות ונשים שפונו, הכנו ערכות חריזה לילדים שרחוקים מביתם וקיווינו לימים טובים יותר. תחושת האובדן, יחד עם הרצון לחבק ולתרום לאלה שנפגעו, הביאו אותי לעצב זוג תכשיטים – שרשרת וצמיד עם תליון בצורת לב עם מגן דוד חלול במרכזו, שמסמל את החור שנפער בלב של כולנו, אבל גם את המקום שתופסת המשפחה שהיא ישראל, בלב שלנו. מקום בו צומחת תקווה לימים טובים ושלווים."

 

שלומית אופיר  – שרשרת חי – צילום: שי הנסב

 

מוסיפה שלומית: "מדובר בפריטים שהחלטנו לקרוא להם "לב עוטף" ו- 20% מההכנסות שלהם נתרמו ונתרמים לשיקום יישובי וקיבוצי העוטף. העיצוב זרם ממני ברגע, והיה אינטואיטיבי לחלוטין. לא היה לי מושג שכל כך הרבה נשים ברחבי העולם יתחברו לפריטים ולמטרה שעבורם הם נוצרו. תוך ימים בודדים שבהם סיפרנו על התכשיטים ברשתות החברתיות, הפוסטים הפכו לויראליים עם מאות תגובות ושיתופים, שהובילו למכירות של עשרות אלפי פריטים, מכל רחבי הארץ והעולם. הפריטים הפכו לסמל של הזדהות וחיבור עם ישראל, ונשים רכשו אותן עבור משפחות שלמות, קבוצות של חברות ופשוט עבור עצמן."

 

שלומית אופיר  – שרשרת חי – צילום: שי הנסב

 

מסכמת שלומית: "בעשרות התמונות שקיבלנו, ראינו איך ה- "לבבות העוטפים" שלנו הצליחו לחבר נשים יהודיות (ולא רק יהודיות) כמעט בכל מקום בעולם, היה טירוף של הזמנות לפריטים מהקולקציה. בעזרת מכירת הפריטים תרמנו עד כה 210 אלף ש״ח לשיקום יישובי העוטף ולמשפחות החטופים, ועוד היד נטויה. בנוסף תרמנו אלפי תכשיטים לנשים ונערות שנפגעו. הסטודיו שלנו עובד ללא הפסקה מאז, ולא רק שהצלחנו לשמר את כל העובדות שלנו בתקופה מאתגרת כלכלית, גייסנו חדשות ותגברנו את הצוות, על מנת שנוכל לעמוד בקצב הייצור והמשלוח של מאות הזמנות בכל יום."

 

שרשרת לב עוטף – צילום: שלומית אופיר

 

 

 

הקולקציה הזו הצילה את העסק של שלומית בתקופה הכי קשה שידעה והצילה רבים אחרים שקיבלו ויקבלו את התרומות שלה. 

 

מלבד תכשיטי ״לב עוטף״, בעקבות בקשות רבות של לקוחות בתקופה האחרונה, עיצבה אופיר מספר תכשיטים נוספים עם סמלים יהודיים, שמייצרים חיבור ושייכות. וריאציות מסוגננות שלה לתכשיטים עם מגן דוד וחמסות, ופריט אחד שהיא אוהבת במיוחד – שרשרת "חי".

 

שלומית אופיר: "בחרתי לייצר גרסה משלי לתכשיט האיקוני, גרסה שמתבססת על כתב היד שלי, שנסרק, עובד במחשב והפך לתכשיט מנצנץ, מיוחד ואישי, כזה שאני בוחרת לעצמי".

 

 

                                                                                                                                     צמיד לב עוטף בציפוי זהב – צילום: דניאל ישר

 

בסדרה הזו יש גם תכשיטים עם חמסות, מגיני דוד ועיצובים נוספים

 

תכשיטי שלומית אופיר

טווח מחירי הקולקציה:  88 – 3,000 ₪

שלומית אופיר טלפון:  077-4006725

רשימת חנויות

אתר

אינסטגרם

טיקטוק