כותרות אחרונות
Search

שיתוף פעולה ייחודי בין יקבי ירושלים ומלון "פרימה פארק" בירושלים מרשת מלונות פרימה

שיתוף פעולה ייחודי בין יקבי ירושלים ומלון "פרימה פארק" בירושלים מרשת מלונות פרימה

לובי היין של המלון יציג בכל שולחן ובבר תפריט יינות של היקב ויהווה עבור היקב מקום לאירוח מבקרי היקב, אירועי יין, סדנאות יין ועוד….

 

שיתוף הפעולה בין מלון פרימה פארק ויקב ירושלים הושק באירוע חגיגי ומרגש במלון פרימה פארק בנוכחות בכירי הנהלת המלון ובראשם מנכ"ל המלון מר גיל צפריר, בכירי יקב ירושלים ובראשם מנכ"ל יקב ירושלים מר ארז וינר, אנשי תקשורת וחברים שקיבלו הצצה ראשונה לסדרת יינות היובל שיצר היינן הראשי של היקב סם סורוקה לרגל 50 שנה לאיחוד העיר ירושלים!  

 

מימין לשמאל: ארז וינר מנכ"ל יקב ירושלים, סם סורוקה היינן הראשי של יקב ירושלים, גיל צפריר מנכ"ל מלון פרימה פארק  –  צילום: ששון תירם

יקבי ירושלים מהוותיקים והגדולים בישראל עובר בשנה האחרונה מהפיכה בחדשנות ביין בהובלתו של היינן הראשי סם סורוקה, ציוד חדש הכולל החלפה של קו המילוי הנעשה ממש בימים אלו ביקב, הרחבת הייצוא ופתיחת שווקים חדשים בחו"ל והרחבת הפעילות בישראל עם הכניסה לרשתות שיווק חדשות.

 

בימים אלו הרחיב היקב את שיתוף הפעולה עם מלון פרימה פארק עם הכנסת מגוון היינות של היקב למלון פרימה פארק ירושלים המוגדר כמלון היין של הרשת בשל לובי היין המרהיב המוצג בכניסה למלון. החיבור המיוחד הזה  בין יקבי ירושלים לבין מלון פארק נוצר באופן טבעי מאחר ומדובר ביקב היחיד הממוקם בעיר הבירה ובמלון הממותג כמלון קונספט יין.

המתוקים שהמתינו לאורחים שפקדו את האירוע – צילום: אבי בר

 

במסגרת שיתוף הפעולה מוצגים בלובי היין של המלון היינות של היקב מסדרות הפרימיום, הרזרב, ספיישל רזרב והמהדורה המיוחדת של האומן דוד גרשטיין. בנוסף, בלובי היין ובמסעדת המלון יציעו לאורחים את "יין הבית" המורכב מיינות סדרת הוינטג' של היקב וכן המלון יהווה ליקבי ירושלים "מרכז מבקרים" ואירועים של היקב, בו יועברו סדנאות יין, טעימות, אירועי יין ועוד….

 

יקבי ירושלים הינו היקב היחיד הממוקם בעיר הבירה של ישראל והיחיד מהיקבים בארץ שהחליט להציג סדרת יינות במיוחד לקראת חגיגות 50 שנה לאיחוד ירושלים, הנקראת "סדרת היובל". בסדרה זו מציג היינן סם סורוקה ארבעה יינות, כל אחד עם הנגיעה הייחודית שלו, טעמים מיוחדים ואפילו תוית המוקדשת לשכונות בעיר ירושלים.

צילום: ששון תירם

באירוע ההשקה שנערך ביום שלישי ה 16 באוקטובר 2017 במלון פרימה פארק ירושלים, הציג היינן הראשי של היקב סם סורוקה סדרת יינות "סדרת היובל" שנוצרה במיוחד לקראת חגיגות 50 שנה לאיחוד ירושלים. בסדרה זו יציג סם סורוקה ארבעה יינות, כל אחד עם הנגיעה הייחודית שלו, טעמים מיוחדים ואפילו תווית המוקדשת לשכונות בעיר ירושלים.

מנכ"ל המלון גיל צפריר מקבל את פני האורחים – צילום: אבי בר

מר גיל צפריר, מנכ"ל מלון פרימה פארק ירושלים הציג לנוכחים את שיתוף הפעולה: "החיבור ליקבי ירושלים מביא איתו הזדמנות להציע את יינות היקב לתיירים המתארחים במלון. הסיפור העומד מאחורי כל יין מהווה אטרקציה לתייר המתארח בעיר הבירה של ישראל. החיבור ליקב היחיד שממוקם בירושלים עם המלון שלנו, מלון המוגדר כמלון יין הינו מתבקש ואני בטוח שזוהי רק התחלה של השיתוף הפעולה.

 

מר ארז וינר מנכ"ל יקבי ירושלים: "היום אנחנו משיקים שני דברים, האחד שיתוף פעולה שנוצר עם מלון פרימה פארק ירושלים שיהפוך להיות הבית של היקב לצד השקת סדרת היינות החדשה שנוצרה במיוחד לציון חגיגות 50 שנה לאיחוד העיר, סדרה המשלבת יינות מיוחדים המחוברים לאתרים ייחודים ברחבי ירושלים"

 

צילום: ששון תירם

 

יינות סדרת היובל:

קולומברד / אמרלד ריזלינג 2016: בגוון קש בהיר, יין לבן אלגנטי יבש זה ממזג חלקים שווים של קולומברד ואמרלד ריזלינג מאזור שמשון. ניחוחות פרחוניים מעולים של אגס, מלון תפוחי, נגיעות וניל וזרע חרדל. היין מענג את החך בטעמי מלונים בשלים וקליפת אשכולית. הסיומת מרעננת, מעודנת ואלגנטית עם טעם פרחוני שנשאר לאורך זמן. טמפרטורת הגשה מומלצת הינה בין 8-10 מעלות. מחיר מוצע לצרכן: 65 ₪

 

גוורצטרמינר 2016: יין יבש מגבעות שילה בעל ניחוחות פירות ליצ'י, עלי ורדים, וקליפת תפוז. מענג את החך עם חומציות פירותית מאוזנת. גימור מעודן, אלגנטי, עם טעם פרחוני שנשמר לאורך זמן. טמפרטורת הגשה מומלצת: 8-10 מעלות. מחיר מוצע לצרכן: 65 ₪   

 

קברנה סובניון/ מרלו / פטי ורדו 2016: היין בגוון אדמדם \ סגלגל עמוק, קברנה סוביניון, מרלו, פטי ורדו הינו בעל טעמים עשירים של רימון, ארז וכוכבי אניס. החך מתמלא ביין בשרני עשיר בעל טאנינים מלטפים עם סיומת פירותית עסיסית. טמפרטורה מומלצת להגשה: 16-18 מעלות. מחיר מוצע לצרכן: 80 ₪

 

שיראז קריניאן 2016: היין סגול כהה בצבעו, ממסך זה בסגנון עמק הרון, ניחוח בושם מרוכז של פירות יער שזה עתה נכתשו, אקליפטוס, אדמה וארז שזה עתה נקצץ. נגיעות בשרניות ומגרות של פירות טריים, ארז אלוני וקינמון נשארות על החך, להם מצטרפים טאנינים מלטפים עם משיכה  נעימה. טמפרטורה מומלצת להגשה: 16-18 מעלות. מחיר מוצע לצרכן: 80 ₪

 

את היינות ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות וכן ישירות באתר היקב

 http://jerusalemwineries.co.il/