כותרות אחרונות
Search

רשת "SACARA" פותחת ביבנה ופתח תקוה שני סניפים חדשים.!

"סקארה" צילום ארכיון: ארנון בוסאני

 

רשת  "SACARA" פותחת שני סניפים חדשים.!

  במרכז המסחרי "רוגובין" יבנה וסניף דגל בעופר הקניון הגדול פ"ת.

 

ההשקעה במהלך נאמדת ב- 1.5 מיליון ₪   

 

רשת הקוסמטיקה "SACARA" ממשיכה להתרחב, ופותחת  שני סניפים חדשים: בעופר הקניון הגדול פ"ת, ובמרכז המסחרי רוגובין יבנה. שני הסניפים החדשים נפתחים בהשקעה הנאמדת ב – 1.5 מיליון ₪.

 

בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, תיפתח השבוע חנות דגל המשתרעת על שטח של כ- 150 מ"ר. כמו כן במרכז המסחרי רוגובין יבנה  חנות המשתרעת על שטח של כ- 100 מ"ר.  

 

שני הסניפים ייפתחו בקונספט החדש של המותג,  הכולל חנויות מעוצבות ונגישות, בהן מחלקות מתמחות במגוון רחב של קטגוריות,  ביניהן: מחלקת איפור, טיפוח פנים וגוף, טואלטיקה, בישום, מוצרי שיער,  ציפורניים, אקססורייז ועוד…

 

"סקארה"  סניף חדש ביבנה – צילום: ארנון בוסאני

 

איתי זמיר, מנכ”ל רשת "SACARA": "הרחבת הרשת, עם נוכחות והנגשה לכלל הלקוחות, הינה חלק מאסטרטגיית המותג,  אשר פועל  להרחיב את הרשת חנויות ובך להגיע לכל הצרכנים בארץ".   לדבריו: "בעיר פתח תקווה זהו  הסניף השני של  סאקרה  שמצטרף  לסניף  בקניון עופר סירקין, שיתן מענה לתושבי העיר הנמצאים בקצה השני של העיר".

 

"SACARA" הינו מותג ביוטי ישראלי שהוקם בשנת 2013 על ידי האחים – דוד, יעקב ומשה גולברי. תוך זמן קצר נפרסה הרשת ברחבי הארץ ונכון לרגע זה הרשת מונה 64  חנויות בפריסה ארצית. SACARA מציע לצרכנית הישראלית מוצר איכותי במחיר נוח בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.