כותרות אחרונות
Search

לרגל תקופת החגים המותגים "בוש", "סימנס" ו"קונסטרוקטה" עם 5 שנות אחריות מלאה במחיר אטרקטיבי.

צילום באדיות: "בוש"

 

 

ממכונות כביסה, מייבשים, מדיחי כלים ועד תנורים בנויים וכיריים אינדוקציה.

לרגל תקופת החגים המותגים "בוש", "סימנס" ו"קונסטרוקטה" עם 5 שנות אחריות מלאה במחיר אטרקטיבי.

 

לכבוד תקופת החגים והביקוש למוצרי חשמל במגוון הקטגוריות,  BSHהיבואנית הרשמית של המותגים בוש, סימנס וקונסטרוקטה עם הטבת הרחבת אחריות חגיגית על מוצרי החשמל: מכונות כביסה, מייבשים, תנורים בנויים, מדיחי כלים ולראשונה גם על כיריים אינדוקציה. ההטבה כוללות הרחבת אחריות ל-5 שנים בתוספת של עד 199 שקלים.

 

המותגים בוש וסימנס מציעים 5 שנות אחריות על מגוון מוצרי חשמל ב-199 שקלים* בלבד: מכונות כביסה, מייבשים, מדיחים, תנורים בנויים** ולראשונה גם על כיריים אינדוקציה ברכישה מהיבואן הרשמי. המותג קונסטרוקטה מציע 5 שנות אחריות ב-99 שקלים בלבד על אותן קטגוריות.

 

צילום באדיות: "בוש"

 

עינת הולנדר הוניגסברג סמנכ"לית השיווק ב-"BSH" ישראל: "לאור הביקוש למוצרי חשמל בתקופת החגים לאורך השנים האחרונות, אנו פועלים בהטבת הרחבת אחריות במחיר אטרקטיבי במיוחד, במסגרתה הלקוחות יכולים ליהנות מאחריות של 5 שנים על מגוון המוצרים ב-199 ₪ בלבד. אנחנו ב-BSH מאמינים באיכות מוצרינו המיוצרים בסטנדרט גבוה ועוברים בדיקות קפדניות ועל כן בחרנו להעניק הטבה זו. הפעם, לראשונה הוספנו הטבה גם על קטגוריית כיריים אינדוקציה, שכן אנו רואים עלייה משמעותית ברכישת הקטגוריה ומעבר של הישראלים מבישול בכיריים גז לאינדוקציה". 

 

* 4 שנות אחריות עד 199 ₪ בנוסף לשנת אחריות ע"פ חוק. בתוקף עד 15.10.23. בכפוף לתנאי המימוש באתרים בוש / סימנס / קונסטרוקטה.

התשלום יתבצע אצל חברת השירות CSB 2220*. ** למעט דגמי התנורים כאמור בתקנון.