כותרות אחרונות
Search

רשת "KFC" מגיעה למרכז הארץ! תפתח סניף חדש במרכז יכין בפתח תקווה היום 20.7.

"kfc" צילום: יח"צ "kfc"

 

רשת "KFC" מגיעה למרכז הארץ!
תפתח סניף חדש במרכז יכין בפתח תקווה ב-20.7

"KFC" רשת העוף המפורסמת בעולם, ממשיכה להתרחב ולאחר הרבה ציפייה ובקשות מאוהדי המותג, תפתח סניף באזור המרכז – ביכין סנטר שבפתח תקווה. בקרוב ייפתח גם סניף בסינמה סיטי ראשל״צ.

  

"KFC" רשת העוף המפורסמת בעולם, ממשיכה את התרחבותה בישראל. לאחר פתיחת 14 סניפים ובקשות רבות מצד אוהדי KFC לפתיחת מסעדות באזור גוש דן – ב-20 ביולי תיפתח מסעדת "KFC" בפתח תקווה ( סניף מספר 15 ביכין סנטר), ואחריה ייפתח הסניף בסינמה סיטי ראשון לציון. הסניפים בפתח תקווה ובראשל״צ יעמיקו את הנוכחות של הרשת במרכז הארץ. KFC יכין סנטר פתח תקווה צפוי לשרת קהל גדול מאד של לקוחות מהאזור ולענות על הביקוש העצום לעוף האהוב, ובכך לאפשר ליותר לקוחות להנות מעוף טעים וטרי ליד הבית ובאזורי הבילוי.

 

"kfc" צילום: יח"צ "kfc"

 

התפריט במסעדת פתח תקווה ובכל סניפי הרשת בישראל שומר על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם.

 

עומר זיידנר, מנכ"ל "KFC"  בישראל: רשת "KFC" הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ. מאז כניסת הרשת אנחנו מקבלים אלפי פניות מלקוחות שמבקשים סניף בעיר מגוריהם, ואנחנו עובדים ללא הפסקה על מנת לפתוח סניפים נוספים במרכז ובשאר הארץ ולעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של רשת "KFC".

 

"kfc" צילום: יח"צ "kfc"

 

עם פתיחת הסניפים החדשים והתרחבות הרשת, "KFC" מחפשת עובדים ומנהלים לכל סניפי הרשת בארץ. להגשת מועמדות היכנסו ל- kfc.co.il

 

אודות "KFC":

חברת "KFC" היא חברת בת של יאם! ברנדז (NYSE: YUM.) , רשת מסעדות עוף בינלאומית עם היסטוריה בת עשרות שנים של הצלחה וחדשנות. הסיפור של "KFC" התחיל עם טבח אחד, קולונל הרלנד סנדרס אשר יצר את מתכון ה- finger likin’ goodלפני מעל ל-75 שנה, וחרט אותו על גב דלת המטבח שלו. כיום אנו עדיין עובדים לפי אותה נוסחה מוצלחת שבה טבחים מקצועיים מצפים את העוף הטרי בצורה מסורתית ביותר מ-25,000 מסעדות וביותר מ-142 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף: www.kfc.co.il