כותרות אחרונות
Search

רשת "iDigital" מציעה מסלול ליסינג נוח במיוחד לרוכשי מחשבי "MAC".

 

 

רשת "iDigital" מציעה מסלול ליסינג נוח במיוחד לרוכשי מחשבי "MAC".

במסגרת המסלול החדש תציע  iDigital אפשרות ליסינג על מחשבי ה- "MacBook" האיכותיים, המהירים והחזקים של "Apple" בתשלום חודשי של החל  מ- 147 ש״ח בלבד!

 

איידיגיטל יוצאת במהלך משמעותי בעולם המחשבים – מסלול ליסינג לרכישת מחשב MAC בתשלום חודשי נמוך .

 

המהלך יציע  את מגוון מחשבי ה- MacBook בתשלום חודשי קבוע למשך שנתיים באמצעות הוראת קבע. בתום התקופה הצרכן יוכל לבחור האם להחזיר את המחשב לחברה או לשלם את היתרה ולשמור את המחשב ברשותו.  בנוסף, לקוחות שירכשו מחשבי macbook באמצעות ליסינג, ייהנו משנתיים אחריות על המוצר.

 

תקופת הקורונה חידדה את הצורך במחשב חזק, עמיד ואמין. מחשבי mac נחשבים למובילים בתחום ועולים בהתאם. הצורך במחשב איכותי ואמין הביא לגידול בביקוש למחשבי ה – mac אולם לא כולם יכלו להרשות לעצמם מחשב כזה. כעת, עם מסלול הליסינג הבלעדי של איידיגיטל, הצרכן יוכל ליהנות מכל מה שיש ל – mac להציע בעלות נמוכה ומבלי להכביד על ההוצאה החודשית שלו.

 

כאשר יסתיימו השנתיים, הלקוחות יוכלו לבחור אם להתחדש בדגם אחר או להישאר עם המחשב שרכשו לאחר תשלום היתרה.

 

באירופה וארה״ב מחשב mac נפוץ מאד בקרב כלל האוכלוסייה, גם בארץ, מחקרים מעידים כי זהו המחשב המועדף ביותר בקרב בעלי מחשבים ניידים, אולם מחירו היווה חסם לחלק מהצרכנים. מהלך הליסינג של איידיגיטל, מנגיש את ה – macbook לקהלים רחבים מאד, בעלות חודשית נמוכה במיוחד.

 

בנוסף, ללקוח לא נתפסת מסגרת אשראי היות שהליסינג נעשה באמצעות הוראת קבע ולא בתשלומים בכרטיס אשראי.

 

בין המחשבים שיוצעו: מקבוק אייר 13 אינץ׳ במחיר של 147 ש״ח לחודש , מקבוק פרו 13 אינץ׳ במחיר של 179 ש״ח לחודש ועוד.

 

איילת צרפתי רוזן, מנכ”לית iDigital: "השנה הקרובה עומדת בסימן הרחבת מעגלי המשתמשים במחשבי MAC , מול קהלי יעד מגוונים ושונים. מחשבי MAC  עם שבב ה M 1  החדש נחשבים למחשבים הטובים ביותר בשוק, והם גם הנחשקים ביותר. יצאנו במהלך הליסינג מתוך רצון לאפשר לקהלים מגוונים יותר את חווית APPLE, ".

 

מסלולי הליסינג החדש של רשת idigital ילוו בקמפיין פרסומי-שיווקי.

 

רשת iDigital הינה רשת APR (Apple Premium Reseller)  היחידה בישראל, המהווה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי  ביותר של Apple.חנויות ה- APR ברחבי העולם הם חנויות הפועלות על פי גיל לדיין ספציפי שנקבע ע"י Apple  וצוותי המכירות והיעוץ שבחנויות מקבלים הכשרה והסמכה במתודולוגיות ייחודיות שפותחו ע"י Apple עבור פורמט ה- APR.החברה פועלת תחת חברת האם iCon