כותרות אחרונות
Search

רשת מחסני השוק, תיעזר בשירותיה של פרזנטורית חדשה המבוססת על בינה מלאכותית.

פרזנטורית מבוססת על בינה מלאכותית של רשת מחסני השוק צילום מחסני השוק

 

רשת מחסני השוק, תיעזר בשירותיה של פרזנטורית חדשה המבוססת על בינה מלאכותית, לשיווק חגיגת מבצעי "Yellow Friday" ביום שישי הקרוב.

שדרנית המבוססת על בינה מלאכותית – "Artificial Intelligence" תכריז על חגיגת מבצעים חסרי תקדים ליום אחד ותענה באולפן חדשות מיוחד על שאלות בנושא מבצעי הענק.

זהו מהלך ראשון מסוגו, שרשת שיווק בישראל, נעזרת בדמות המבוססת על בינה מלאכותית AI.

 

פרזנטורית מבוססת על בינה מלאכותית של רשת מחסני השוק – צילום: מחסני השוק

 

רשת מחסני השוק, מובילה את עולם הקמעונאות בישראל צעד אחד קדימה לקדמת הטכנולוגית- תיעזר לראשונה בשירותיה של פרזנטורית חדשה המבוססת על בינה מלאכותית, לשיווק חגיגות מבצעי Yellow Friday אשר יתקיימו ביום שישי הקרוב בכל סניפי הרשת.

 

שדרנית המבוססת על בינה מלאכותית- Artificial Intelligence , תדווח ותענה באולפן חדשות מיוחד על שאלות נפוצות בנושא מבצעי הענק. זהו מהלך ראשון מסוגו בארץ שרשת שיווק בישראל מגייסת לשורותיה דמות המבוססת על טכנולוגיית AI כדי לתקשר עם לקוחותיה באופן ישיר.

 

חגיגות Yellow Friday בסניפי הרשת (המקבילה של Black Friday) הפכו למסורת מבצעים חסרי תקדים זו השנה השלישית ברציפות. 7 שעות של מבצעים עד 35% הנחה על מגוון מוצרים פופולאריים מהמחלקות השונות, כגון: מזון, תינוקות, מוצרים יבשים, טקסטיל, יינות ומשקאות אלכוהוליים, טואלטיקה ועוד. המבצעים יתקיימו ביום ו'   ה- 27.11.2020, החל מהשעה 7 בבוקר ועד-14:00 בכל סניפי רשת מחסני השוק, מחסני השוק בשבילך וקו-אופ שופ וגם באתר האונליין.

 

איתי נעמן מנהל השיווק של רשת מחסני השוק – צילום: "סטודיו סנאפ"

 

איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, ציין "המגמה המתחזקת בעולם הקמעונאות הגלובאלי מצביעה על חוזקה ויתרונותיה המובהקים של הבינה המלאכותית בתחום זה. השנה, בחרנו לקחת את הנושא צעד קדימה לצורך השקת המהלך, שדרנית בשם מיכל המבוססת על טכנולוגיית AI, תשדר מאולפן חדשות שבנינו במיוחד ותחשוף בפני הקהל הרחב יום קודם את מגוון המבצעים בשידור חי בפייסבוק. בחרנו להציג דמות נגישה ונורמטיבית שכל אחד יוכל להזדהות עמה בקלות רבה".

 

עוד הוסיף נעמן "כרשת המאמינה בחדשנות ובטכנולוגיות, אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח ובהטמעת תשתיות מתאימות על מנת להעלות את רף חווית הקניה בסניפי הרשת ובשירות הלקוחות הכולל. הפעם, החלטנו ללכת על דמות וירטואלית המבוססת על בינה מלאכותית וזאת, על מנת להבין את צרכי לקוחותינו ולהעניק להם מענה אישי ומדויק. אנו נרגשים וסקרנים כאחד לראות לאן המהלך הזה יוביל אותנו בראייה כוללת. מה שבטוח שהוא ייצר המשכיות למדיניות הנהוגה ברשת, המקדשת את נושא הפרסונליזציה והעמקת התקשורת הישירה שלנו עם לקוחותינו, כדוגמת קבוצות הוואטס אפ והפייסבוק הסודית המונות עשרות אלפי עוקבים בכל קבוצה".

 

***מבצעי yellow Friday יוצגו בסניפי הרשת וגם באתר האונליין-חשוב לציין, כי חלונות האספקה בו מוגבלים מראש מאחר וזהו יום שישי.

https://www.mck.co.il/

https://www.facebook.com/mshuk1/

 

אודות רשת מחסני השוק:

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלות משפחתית ובפריסה ארצית המונה 63 סניפים מצפת ועד אילת.

 

הרשת מנוהלת על ידי משפחת נעמן וכהן, שהחלה ממכולת קטנה בעיר באר שבע ולראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ.

 

הרשת מעניקה מגוון הטבות והנחות לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס האשראי wincard+ של הרשת בשיתוף max במחלקות השונות הכוללות קצבית פרימיום, מעסיקה קצבים מקצועיים בעלי ותק רב ומשווקת מוצרים ייחודים לרשת, תוך הקפדה על ניקיון, שירות, איכות וטריות. בנוסף מפעילה מעדניה, כאשר הקו המנחה הוא דגש על טריות ואיכות המהווים נר לרגלי החברה.

 

הרשת מפעילה אתר סחר מתקדם ונגיש המאפשר קניה נוחה ומהירה. מרבית סניפיה כוללים קופות עצמאיות מתקדמות. הנהלת הרשת פועלת רבות על מנת להעניק חווית קניה ודגש על שירות מקצועי ואדיב, לצד מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד.

 

בסניפים אחדים מפעילה הרשת את המטבח של ג'ולי- שירותי קייטרינג ואוכל מוכן הפועלים במהלך השבוע ומהווים פתרון אולטימטיבי גם לסופי שבוע ולחגים.

 

הרשת היא הספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל-הפועל מחסני השוק באר-שבע.