כותרות אחרונות
Search

רשת חשמל נטו משיקה את המיקסר החדש של חברת "careera".

צילום: יח"צ "Carrera"

 

 

גם יפה וגם אופה: רשת חשמל "נטו" משיקה את המיקסר החדש של חברת "careera".

אין כמו הרגעים שאתם נכנסים לבית והוא מתמלא בריח של לחם ביתי טרי או עוגות טריות מחומרי גלם  איכותיים שנבחרו בקפידה. אך לצד ההנאה הצרופה יש גם את הצד השני, מי שטרח והשקיע לא מעט זמן. אז במקום לעבוד קשה עם הכלים הישנים יש כיום פתרון אחר חדשני וטוב יותר.

 

רשת חשמל נטו משיקה בימים אלו את המיקסר החדש של חברת  Carrera, יצרנית מוצרי החשמל השוויצרית. המיקסר החדש הינו מוצר בעל מנוע חזק במיוחד המגיע להספק של כ-800 וואט ומציע 8 רמות מהירות משתנות, ולצד מערבל איכותי המסוגל לבחוש בכל זמן נתון בתערובות של כ-1.5 קילו, מקנים לרוכשים את היכולת להכין תערובות אחידות בצורה קלה ומהירה.

 

הקידמה הטכנולוגית הגיע עד למטבח, כאשר המיקסר החדש משלב בתוכו מסך עם תצוגת led חדשנית, הנותן למשתמש יכולת שליטה מלאה ואף מראה אילו מן המוצרים הנלווים, כגון וו בצק, מקצף שטוח ומטרפה ייקלו בצורה הטובה ביותר ויתנו את התוצאה האולטימטיבית. בנוסף לכך, המיקסר מגיע עם קערת נירוסטה גדולה, היכולה להכיל בתוכה עד כ-5 קילו.

 

צילום: יח"צ "Carrera"

 

לצד קלות התפעול חברת "Carrera" שמה דגש מיוחד על ביטחון המשתמשים. לשם כך המיקסר משלב בתוכו חבילת בטיחות המכסה את כל מה שנדרש לכך. מערכת ביטול הפעלה  המצריך שתי ידיים, ירידה רכה של ראש המכונה בעוצמה הדרגתית יורדת ועצירה מוחלטת כשמבצעים תנועה חריגה. משקלו של המיקסר הינו כ-10 קילו, המקנה היצבות המרבית.

 

מחיר: 3,229 ₪.