כותרות אחרונות
Search

רשת "חשמל נטו" מציגה בימים אלו את מחליק השיער החדשני מבית C A R R E R A, מדגם HAIRSTRAIGHTENER NO534.

 

 

רשת "חשמל נטו" מציגה: מחליק שיער מקצועי מבית C A R R E R A מדגם HAIRSTRAIGHTENER NO534

לכל אחת מכן מגיע לעצב את שיערה בדיוק כפי שהיא רוצה, עבור תוצאה מדויקת צריך את המחליק המדויק, כזה המאפשר שליטה על סגנון ההחלקה והתוצאות הרצויות בדרך המהירה והבטוחה ביותר.

 

המחליק בעל לוחיות החלקה רחבות (25 מ"מ) וארוכות (110 מ"מ) העשויות מאלומיניום באיכות גבוהה לפיזור חום אופטימלי, מצופות בציפוי קרמי המסייע לשיער להחליק דרכן בקלות. בנוסף הלוחיות מצופות בקרטין המעניק לשיער חלבונים חשובים ושמן ארגן השומר על רכות השיער ומעניק לו ברק למראה זוהר ומושלם.

 

תצוגת הLED המוארת מאפשרת לכן לשלוט על מידת החום, תוכלו לכוון את המחליק לטמפרטורה האידיאלית ב-10 רמות שונות של מעלות (בין 140 ל 220 מעלות צלזיוס), חום מוגבר לשיער סמיך יותר, טמפרטורה קרירה יותר לשיער עדין וכמו כן רמות ביניים שונות המאפשרות התאמה מדויקת עבור קבלת התוצאה הרצויה.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

המחליק מכיל בקרת התחממות יתר המכבה את המחליק אוטומטית לאחר 30 דקות ובכך מאפשר שימוש רגוע ובטוח.

 

ממהרות לאירוע אבל השיער לא חלק? מצב ה BOOST המובנה במחליק חוסך לכם זמן המתנה ארוך ומאפשר לחמם אותו תוך 30 שניות בלבד. לוחיות הסטיילינג של המחליק יושבות על קפיצים מיוחדים ולכן מפזרות את הלחץ בצורה אחידה ומגנות על שיערכן מפני שבירה או יותר מדי לחץ.

 

המחליק מגיע עם כבל מסתובב 360 מעלות לנוחות מירבית, וכן תיק אחסון המגן עליו מפני שריטות ומכות שבשגרה, התיק עמיד לחום וניתן לאחסן אותו בנרתיק מיד לאחר השימוש ללא כל חשש.

 

מחיר: 599 ₪

ניתן להשיג בסניפי רשת "חשמל נטו"