כותרות אחרונות
Search

מוכנים להפתעה.! מותג שוקולדי הפרימיום "ריטר ספורט" משיק לראשונה סדרה טבעונית.

שוקולד פרימיום טבעוני "ריטר ספורט" צילום: יח"צ "ליימן שליסל"

 

מוכנים להפתעה.!

מותג שוקולדי הפרימיום "ריטר ספורט" משיק לראשונה סדרה טבעונית.

* הסדרה הטבעונית של ריטר ספורט כוללת חמישה טעמים שונים: שוקולד קלאסי, בוטנים קלויים, קרמל מלוח, שקדים מריר קראנצ'י ואגוזים מריר קראנצ'י

* ריטר ספורט נכנסת לשוק השוקולד הטבעוני ומציעה לצרכני הקטגוריה מוצר פרימיום טבעוני מבלי להתפשר על איכות וטעם משובח.

 

* המוצרים בכשרות חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי בהשגחת משולש K ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

* הסדרה הטבעונית נושאת את מדבקת ה-VEGAN ומוצריה אינם מכילים מוצרים מהחי כלל.

 

* מחיר מומלץ לצרכן: 14.9 ₪ לאריזת 100 גרם, ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק.

 

שוקולד פרימיום טבעוני "ריטר ספורט" צילום: יח"צ "ליימן שליסל"

 

מותג שוקולד הפרימיום "ריטר ספורט" (Ritter Sport) השיק השבוע סדרה טבעונית חדשה ובכך הרחיב את סל מוצרי הפרימיום בקטגוריית השוקולד אשר מיועדים לטבעוניים וזאת מבלי להתפשר על איכות וטעם משובח.

 

שוקולד פרימיום טבעוני "ריטר ספורט" צילום: יח"צ "ליימן שליסל"

 

השקת הסדרה הטבעונית של "ריטר ספורט" מתכתבת עם מגמת צמיחה חדה בשוק הטבעוני הבינלאומי ובקטגוריית השוקולד הטבעוני בפרט. המגמה מראה על גידול מתמשך של צרכנות טבעונית בגרמניה, בריטניה וארה"ב, כאשר בבריטניה נרשם גידול של 31% במכירות מוצרים טבעוניים, בארה"ב נתח השוק של המוצרים הטבעוניים עומד על 20%  מהכלל וממשיך לצמוח. בגרמניה, מכירות טבלאות שוקולד טבעוניות גדלו ב- 84% בשנה האחרונה ונתח השוק של טבלאות השוקולד הטבעוניות לעומת של טבלאות השוקולד בכלל הוכפל.

 

שוקולד פרימיום טבעוני "ריטר ספורט" צילום: יח"צ "ליימן שליסל"

 

נתון מעניין הוא כי אחוז הצרכנים שרוכשים מוצרים טבעוניים גדול משמעותית מאחוז הטבעונים באוכלוסייה. כך למשל אחוז הצרכנים שצורכים מוצרים טבעוניים בארה"ב הוא 20% בעוד אחוז הטבעוניים בארה"ב הוא רק 3%.

 

 

 

בהמשך ישיר לכך, גם בשוק השוקולד הכלל עולמי ניכרת מגמת צמיחה משמעותית באחוז ההשקות של מוצרי שוקולד טבעוניים; בשנים 2015-2017, עמד אחוז זה על כ-4% ובשנים 2019-2020 עלה משמעותית והגיע ל-7%.

 

שוקולד פרימיום טבעוני "ריטר ספורט" צילום: יח"צ "ליימן שליסל"

 

הסדרה הטבעונית של "ריטר ספורט" כוללת חמישה מוצרים בטעמים שונים: ריטר שוקולד קלאסי, ריטר בוטנים קלויים, ריטר קרמל מלוח, ריטר קראנץ׳ שקדים מריר וריטר קראנץ׳ אגוזים מריר.

שוקולד פרימיום טבעוני "ריטר ספורט" צילום: יח"צ "ליימן שליסל"

 

בדומה ליתר הסדרות האהובות של המותג (הסדרה הצבעונית, סדרת האגוזים השלמים וסדרת הקקאו שעשויה מפולי קקאו בר קיימא), מוצרי הסדרה הטבעונית של ריטר ספורט יגיעו גם הם באריזות צבעוניות ובעיצוב משתנה בהתאם לטעם השוקולד, כאשר כל אריזה מכילה 100 גרם מהשוקולד המעולה.

 

שוקולד פרימיום טבעוני "ריטר ספורט" צילום: יח"צ "ליימן שליסל"

 

שוקולד "Ritter Sport" מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת "ליימן שליסל" אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה בשיווק והפצה של ממתקים ומזון.

 

בחברה מועסקים למעלה מ-550 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.

 

באתר "ליימן שליסל" – https://www.l-s.co.il/heb/Home/ ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן משווקת ליימן שליסל בישראל.