כותרות אחרונות
Search

רשת חינאווי Wine & More משיקה מגוון מארזים וחבילות שי בהתאמה אישית לרגל ראש השנה.

צילום: חינאווי

 

רשת חינאווי Wine & More משיקה מגוון מארזים וחבילות שי בהתאמה אישית לרגל ראש השנה.

מארזים מיוחדים המשלבים יינות, משקאות אלכוהוליים ומוצרים משלימים כמו שוקולדים מובחרים, עוגיות בעבודת יד, ניתנים לבחירת הלקוח החל מ- 80 ₪, בסניפי הרשת ובחנות האונליין באינטרנט, או באפליקציה.

 

רשת חינאווי "Wine&More" משיקה מגוון מארזים וחבילות שי בהתאמה אישית לרגל ראש השנה. מארזים מיוחדים המשלבים יינות, משקאות אלכוהוליים, שוקולדים, עוגיות בוטיק מיוחדות בעבודת יד ועוד. את המארזים ניתן להרכיב בהתאם לכל תקציב, בהתייעצות אישית בסניפי הרשת, או באמצעות חנות האונליין באינטרנט ובאפליקציה. משלוחים ניתנים לאזורי גוש דן והשרון.

 

צילום: חינאווי

 

מהנהלת הרשת נמסר כי חל גידול משמעותי בהזמנת חבילות שי ומארזים השנה של כ- 32%. עיקר ההזמנות מועדי עובדים בחברות מסחריות, בעלי עסקים וגם אחוז בלתי מבוטל מקרב לקוחות פרטיים. העובדה כי מרבית הציבור ימשיך לבלות את חגי תשרי בארץ, מעודדת את הקנייה של חבילות שי בין אם כמתנה, תשומת לב לפתיחת השנה, למארחים בארוחת החג, או לאות הוקרת תודה.

 

בשנתיים האחרונות ניתן להצביע על מגמה שלצד שילוב יינות אדומים, לבנים ורוזה, חל ביקוש רב לקאוות ישראליות ובינלאומיות וכן, למשקאות מיוחדים כמו סדרת MIA של פרקשנט, המציעה משקאות סנגריה לבנה ואדומה, מוחיטו, דאקירי באיכות גבוהה ביותר ובמחירים נוחים של 40 ₪ לבקבוק.

 

צילום: חינאווי

 

כמו כן, ניתן להרכיב מארז בשילוב מנצח של משקאות בטעם דבש, ג'ין, ויסקי, אפריטיף, ליקרים למיניהם וגראפה.

להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובחנות האונליין- http://wineandmore.co.il/

משלוחים באזור גוש דן ואזור השרון בעלות של 35 ₪. בקנייה של 450 ₪ ומעלה המשלוח מסופק בחינם.

 

צילום: חינאווי

 

 

אודות רשת חינאווי "Wine & More":

רשת חינאווי wine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 9 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון ובאירפורט סיטי. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.