כותרות אחרונות
Search

רשת הרהיטים "LIVING ROOM" משיקה באזור התעשיה "ברקן" מרכז לוגיסטי חדשני.

צילום: יח"צ ליוינג רום

 

רשת הרהיטים "LIVING ROOM" משיקה באזור התעשיה "ברקן" מרכז לוגיסטי חדשני.

המרלוג החדש בגודל 10,000 מ' משתרע על פני 3 קומות  ומצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

ההשקעה במהלך  50 מיליון ₪.

 

רשת הרהיטים "ליוינג-רום" משיקה בימים אלו מרכז לוגיסטי חדשני באזור התעשיה "ברקן", בהשקעה של 50 מיליון. המרלוג החדש בגודל 10,000 מ' משתרע על פני 3 קומות ומצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר המאפשרת אחסון קל ונגיש, גישה ישירה לפריקה וטעינה של משאיות ועוד.

 

רשת "ליוינג-רום" הוקמה לפני כעשור על ידי אלרועי בנו, בן למשפחת תעשיינים בתחום הרהיטים. בימים אלו נפתחות 2 חנויות נוספות לרשת באזור התעשיה תלפיות ובמרכז הסיט באשדוד ובכך תמנה הרשת 7 חנויות בפריסה ארצית.

 

הרשת מספקת ללקוחותיה רהיטים לסלון, פינות אוכל, ופתרונות של ארונות הזזה במחירים אטרקטיביים במיוחד. בנוסף מפעילה הרשת תחת חסותה את המותג "ליוינג סליפ", המתמחה בכל הקשור לשינה איכותית מיטות ומזרנים אורטופדיים.

 

משפחת בנו, היא משפחת תעשיינים בתחום הרהיטים מזה קרוב ל-60 שנה. בבעלות המשפחה מותג הרהיטים בליני המתמחה במערכות ישיבה לסלון משולבות בריקליינרים חשמליים ובכורסאות טלוויזיה. עוד בבעלות המשפחה מותג הרהיטים רוסי המתמחה בכל סוגי הריהוט. מוצרי בליני ורוסי נמכרים ממעל 250 חנויות ריהוט.

 

אלרועי בנו מנכ"ל רשת "ליוינג רום": "המרכז הלוגיסטי נותן מענה לצרכי הרשת המתרחבת ולפעילות יתר מותגי החברה והוא מאפשר לנו להחזיק במלאים גדולים של רהיטים לטובת הלקוחות שלנו, ללא כל תלות באספקה ימית הנתונה ללחצים ועיכובים רבים בימים אלו. הלקוחות שמזמינים בחנויות, מזמינים רהיטם שנמצאים במלאי ומקבלים אותם בזמן".  

 

בנוסף עוסקת משפחת בנו גם בנדל"ן מניב ויזמות מרכזי מסחר ומבני תעשייה.

 

צילום: יח"צ ליוינג רום

 

על "ליוינג רום":

מערכות הריהוט של ליוינג-רום נמכרות במחירים האטרקטיביים ביותר בארץ וזו הצהרה שהרשת עומדת מאחוריה. אחרי שעולם העיצוב נחשף למגמות עיצוב כמו ה"מאסטיז" – עיצוב יוקרתי להמונים ו- "Design as is", שהציעה בעיקר קווי עיצוב של מותגים נחשקים במחירים פחות יקרים מהקווים העיקריים שלהם, צועד עולם העיצוב צעד אחד קדימה ולא חושש להציג את מגמת ה-“affordable design” , המציגה פריטי ריהוט מעוצבים במחירים אטרקטיביים במיוחד, כאלו שיתאימו לכל כיס ולא ימנעו משום צרכן לרכוש פריט עיצוב שיש לו גם אמירה עיצובית אופנתית.

 

לדברי אלרועי בנו מנכ"ל הרשת: "מגמות כלכליות וחברתיות שינו בשנים האחרונות את פניו של עולם הריהוט והעיצוב. פריטי הריהוט נתפסים כיום כאקססוריז אופנתיים: לא עוד ספה לכל החיים אלא כזו שמתחלפת בהתאם לנסיבות, מעברי דירה ולטרנדים האופנתיים הרלבנטיים. בהתאם לכך הרשת מציעה מוצרים אופנתיים, איכותיים במחירים שווים לכל כיס תוך מתן דגש על ערכים של value for money".

 

והוא מוסיף: "הסניפים שלנו ממוקמים במקומות אסטרטגיים ברחבי הארץ כדי לאפשר לכל לקוח באשר הוא להגיע לסניף ולהיווכח במו עיניו באיכות המוצרים ובמחיריהם האטרקטיביים במיוחד"

 

מחירי פריטי הריהוט בליוינג-רום מותאמים לחתך הגילאים של הלקוחות ולרמה הסוציו-אקונומית שלהם. מדובר בצעירים בני 30-45 אשר מקצים תקציבים נמוכים יחסית לריהוט הבית ויחד עם זאת מחפשים את הפריטים האופנתיים והנכונים להם.

 

המחירים האטרקטיביים מתאפשרים הודות לחיבור שיש לחברה עם מפעלים מרחבי העולם. הרהיטים מוזמנים מראש ממפעלים אלו ומאוחסנים במרכז הלוגיסטי החדש של החברה הממוקם באזור התעשיה ברקן.

 

עוד מאפיין ייחודי לתקופה הוא שמכירות הרהיטים של הרשת נעשות אך ורק בסניפים השונים ללא שום מכירה באונליין. בצורה זו הלקוח רואה את הרהיט שאותו בחר ואותו יקבל ובכך נחסכות אי נעימויות של החזרות ואי שביעות רצון מהמוצר הסופי.

 

פרטים על הרהיטים באתר החברה: www.livingroom.co.il