כותרות אחרונות
Search

רשת הגלידריות "גולדה" ממשיכה בחגיגות הקיץ הישראלי ומשיקה מהדורה חדשה וצהובה במיוחד.

הטעם הצהוב – צילום: מיי סושיאל

 

הטירוף הצהוב שמשתלט על הוויטרינה!

גולדה ממשיכה בחגיגות הקיץ הישראלי ומשיקה מהדורה חדשה וצהובה במיוחד שמתחברת לרוח התקופה.

רשת הגלידריות הישראלית גולדה משיקה מהדורה ייחודית בשם "הגולדה הצהובה", תוך חיבור ספונטני לטרנד הצהוב שתפס תאוצה בישראל ובעולם בשבועות האחרונים. הגולדה החדשה שמתחברת לחגיגות הקיץ הישראלי, תהיה זמינה בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית עם גביע ייעודי, גם הוא בצבע צהוב.

 

המהדורה החדשה פונה לקהל הלקוחות של גולדה שאוהבים להתרגש כל פעם מחדש עם חדשנות מוצרית רלוונטית ומאלמנט ההפתעה. הרשת מצטרפת לטירוף הצהוב, ויצרה לראשונה גולדה צהובה במיוחד לקיץ ישראלי שמח. גולדה אינה חושפת את רכיבי המהדורה הצהובה בפני הצרכנים ושומרת על סודיות, כדי לגלות את הטעם הרשת מזמינה את לקוחותיה בכל הגילאים, מבוגרים וילדים, להגיע לסניפים לחוות ולהתרגש מהטעם הצהוב של הגולדה והגביע.

 

הטעם הצהוב – צילום: מיי סושיאל

 

בשנים האחרונות רשת הגלידריות גולדה מובילה תרבות גלידה איכותית בישראל, שכן ייצור הגלידה נעשה במפעלים המקומיים בארץ. הרשת יצרה חיבור משמעותי עם הצרכנים והפכה להיות חלק משמעותי בחיי היום-יום שלהם- עם חברים, משפחה, בסופ"שים ובחגים, ומייצרת בכל פעם טעמים חדשים המתחברים לרוח התקופה, כמו טעמים רעננים לחוויות קיץ ישראליות שמחות. אחת המטרות המרכזיות של הרשת, היא להביא לישראלים מוצר בסטנדרט גבוה ואיכותי לחוויה קולינרית ייחודית ומרגשת. בדרך זו, הרשת מובילה חדשנות בקטגוריית הגלידות ויוצרת מגמות חדשות בשוק.

 

הגולדה הצהובה תהיה זמינה למכירה בכל סניפי רשת גולדה בפריסה ארצית, באפליקציית המשלוחים החדשה של גולדה ובאתרי המשלוחים – החל מיום רביעי ה- 13.7.22. באתרי המשלוחים המוצר יופיע תחת השם: "הגולדה הצהובה".

 

@Golda.glida