כותרות אחרונות
Search

רשת גלידריות וניליה מציעה גלידה בטעם חדש ומרענן, ברוח ל"ג בעומר

מרשמלו לל"ג בעומר של רשת "וניליה" – צלם: שירן שי כהן

 

 

בל"ג בעומר, גם הגלידה "על האש"!

רשת גלידריות  וניליה מציעה גלידה בטעם חדש ומרענן, ברוח ל"ג בעומר: גלידת מרשמלו – גלידת שמנת מפוצצת במיני מרשמלו אמיתיים.

 

* מרשמלו, כידוע, נוהגים לאכול כשהוא צלוי מעט, סביב המדורה – והנה השילוב המנצח: גלידה מעוגנת היטב במסורת מדורות ל"ג בעומר *

 

"הגלידה החדשה היא ללא גלוטן"

 

מרשמלו לל"ג בעומר של רשת "וניליה" – צלם: שירן שי כהן

 

ל"ג בעומר מתקרב, ולכבודו מכריזה רשת גלידריות וניליה על טעם חדש– גלידת מרשמלו. הטעם החדש משמר את מסורת מדורות החג, שכן המהדרין נוהגים לאכול את הממתק הרך סביב המדורה, כשהם נועצים אותו בקצה שפוד עץ ומעבירים אותו בתוך הלהבה.

 

גלידת השמנת המשובחת עתירה במיני-מרשמלו בטעם מרשמלו  ואינה מכילה גלוטן.

 

אסף בלנק, מנכ"ל "וניליה": "גלידת מרשמלו היא ממתק אמיתי עבור חובבי הגלידה. היא מכילה המון מיני-מרשמלו'ז וטעימה באופן יוצא דופן. הפעם, סביב מדורת ל"ג בעומר, אנחנו מציעים חידוש מרענן: גלידת מרשמלו משובחת."

 

מרשמלו לל"ג בעומר של רשת "וניליה" – צלם: שירן שי כהן

 

להשיג בכל הסניפים. מחיר – 18 ₪ למנה 

 

גלידת וניליה מיוצרת משמנת משובחת, איכותית וטרייה, ומחומרי הגלם הטובים ביותר תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד. את הטעמים יוצרים עם תוספות כמו אלכוהול משובח, חטיפי שוקולד אהובים, פיסטוק איכותי ווניל טהור, ומשתמשים גם בפירות טריים מאיכות מעולה. הגלידות מוצעות ביותר מ-35 טעמים שונים. הגלידה האיכותית של וניליה טרייה תמיד: היא מיוצרת יומיום בכל אחד מ-21 סניפי הרשת!