כותרות אחרונות
Search

רשת "גודלייף"החדשה לגיל השלישי מתרחבת ומשיקה ומשיקה סניף חדש ברמת גן.

 

 

רשת  "גודלייף" החדשה לגיל השלישי מתרחבת ומשיקה ומשיקה סניף חדש ברמת גן.

"יש חיים אחרי גיל 80, והם יכולים וצריכים להיות איכותיים וטובים כמו כל עשור לפניו"

 

עופר איתני ו"ר ומייסד רשת "גודלייף" לגיל השלישי, השיק סניף חדש של הרשת ברמת גן.

 

צילום: אבי בר

 

באירוע המרגש לקחו חלק: נשיא התאחדות התעשיינים לשעבר, שרגא ברוש, ליאורה פלדמן, מבעלי מלונות דן, סנדרה רינגלר ובעלה השף שגב משה, שהגיעו עם האמהות שלהם,  בכירי הרשת בהם המנכ"ל ניצן שקל, סמנכ"ל השיווק גיא אקרמן ומנהל החנות משה ברנס.

 

צילום: אבי בר

 

עופר איתני: "הרעיון להקים את הרשת הזו, התבשל במוחי ממבט על הוריי המתבגרים וההבנה כי יש צורך לאפשר  לבני הגיל השלישי והרביעי עזרים שיאפשרו להם להמשיך בשגרת חייהם. את ההשראה להקמת הרשת  חיפשתי במקומות אחרים בעולם ונדהמתי לגלות  שאין קונספט כזה של רשת אחת לכלל המוצרים לגיל השלישי. מתוך ההבנה שיש פה צורך אמיתי לתת לאוכלוסייה הולכת וגדלה שמגיע לה שיספקו לה מוצרים ייעודיים להקלה, סיוע ושדרוג לאיכות חיים טובה יותר".

 

מוסיף עופר איתני איתני: " נוסף לחשיבות החברתית מדובר בעסק כלכלי לכל דבר. "הגיע הזמן שהסבים והסבתות של כולנו ידעו להשקיע גם בעצמם ולא רק בילדים/ות והנכדים/ות שלהם".

 

צילום: אבי בר

 

ניצן שקל, מנכ"ל גודלייף: "מאז הקמת "גודלייף" אנחנו רואים מגמת עלייה בקרב אוכלוסיית האזרחים הוותיקים המעוניינים לרכוש מוצרים איכותיים שיקלו על חיי היומיום שלהם וישמרו על ביטחונם. אני שמח על היכולת הגדלה שלנו לספק עבורם את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. המטרה שלנו היא להמשיך ולספק לבני הגיל השלישי את כל הפתרונות, השירותים והמוצרים

שיכולים לעזור להם לשפר ולשמר את העצמאות האישית שלהם ואת איכות חייהם ביומיום".

 

עופר איתני יחד עם הוריוצילום: אבי בר

צילום: אבי בר

 

אתר החברה: https://goodlife.co.il/

מוקד טלפוני: 03-6343464