כותרות אחרונות
Search

"רבותי ההיסטוריה חוזרת" – ה"פוגים" של שנות ה – 90 חוזרים בשם חדש!

צילום באדיבות: יניב סימנטוב

 

 "רבותי ההיסטוריה חוזרת" – ה"בומים" הגיעו !

ילדי שנות ה90 בוודאי זוכרים את משחק ה – "פוגים" שיצא באותן שנים, המשחק המיוחד והממכר שגרם לאלפי ילדים לאסוף "פוגים" במגוון צבעים וסגנונות ולשחק את המשחק הכה ייחודי הזה בין חברים.

 

צילום באדיבות: יניב סימנטוב

 

במהלך ימי הקורונה והסגרים, החליט יניב סימנטוב לעשות סדר בביתו, במהלך הסדר הופתע יניב למצוא את מזוודות ה"פוגים" שלו , ה"פוגים" שאסף אי שם בשנות ה 90 נמצאו במזוודה מיוחדת לאיסוף "פוגים" שבה השתמש שהיה ילד.

 

אין ספק שמציאת המזוודה החזירה אותו אחורה לימים שהיה ילד, הוא נזכר כמה המשחק הזה היה מיוחד בנוף ילדותו, בעקבות זאת קרא יניב לשלושת ילדיו והחליט לספר להם על משחק ה"פוגים" המיוחד, המשחק שבו כל אחד בתורו צריך ״להכות״ ע״י "פוג" או ״פצץ״ את ערימת ה"פוגים", מי שהופך את ה"פוגים" הוא מי שזוכה ב"פוגים" שנהפכו.

 

צילום באדיבות: יניב סימנטוב

 

לאחר שסיפר להם את חוקי המשחק , הילדים החלו לשחק ופשוט התאהבו, זה הרגע שבו יניב החליט שמשחק ה"פוגים" הידוע חייב לחזור לקדמת הבמה, רק בשם אחר.

 

עכשיו כבר מותר לגלות  שה"פוגים" של שנות -90 שינו את שמם ל״בומים״ ויצאו בגרסה חדשה. אותו משחק, אותם חוקים אבל עם שינוי שיתאים עצמו לשנת 21.

 

צילום באדיבות: יניב סימנטוב

 

אפשר לסכם שהחלום של יניב הוא שהמשחק יגיע לכמה שיותר ילדים, לבתי ספר וגם להורים שישחקו עם ילדיהם: "אני מאמין שהמשחק הזה יגרום לילדים לעזוב קצת את המסכים והסמרטפונים בצד ויתן להם הנאה וריגוש בדיוק כמו שאנחנו חווינו כילדים".