כותרות אחרונות
Search

ראש עיריית כפר סבא העניק תעודת הוקרה לפקחי השיטור העירוני שתפסו 2 חשודים על אופנוע גנוב בעיר.!

בתמונה:מימין לשמאל: יאיר פרץ, רפי סער, דני הרוש, יהודה אוסטרוביאק. צילום: דובאות עיריית כפר סבא

 

שומרים על הביטחון האישי.!

ראש עיריית כפר סבא העניק תעודת הוקרה לפקחי השיטור העירוני שתפסו 2 חשודים על אופנוע גנוב בעיר.

 

בעקבות לכידת גנבי האופנוע באזור פארק כפר סבא בשבוע שעבר, זימן היום (יום ד) ראש העיר רפי סער לקבלת פנים חגיגית בלשכתו בעירייה את מנהל יחידת השיטור העירוני נח חיימסון, סגנו יאיר פרץ, ואת הפקח יהודה אוסטרוביאק ע"מ להעניק להם תעודת הוקרה על פעילותם הביטחונית החשובה. גם השוטר יוסף לוי שלקח חלק בלכידת החשודים הוזמן לאירוע ההוקרה, אך לא יכל להגיע.

 

בקבלת הפנים נכחו סגן ראש העיר, דני הרוש ונעם בן יהודה, מנהל אגף ביטחון של עיריית כפר סבא.

 

בתמונה מימין לשמאל: נעם בן יהודה, יאיר פרץ, ראעה סער, דני הרוש, יהודה אוסטרוביאק ונח חיימסון – צילום: דוברות עיריית כפר סבא

 

ראש העיר רפי סער: "אני מברך אתכם על לכידת החשודים. שוטרי הפיקוח העירוני המצוינים שלנו פועלים בצורה מקצועית ומחויבת לציבור. שיתוף הפעולה הפורה בין השיטור העירוני לבין משטרת ישראל הוא שמאפשר את היעילות והמקצועיות באכיפה העירונית. אני גאה ביחידת השיטור שלנו בראשות נח חיימסון, שיחד עם סגנו יאיר פרץ ואנשי היחידה כולה, עושים עבודה נהדרת בעירנו ושומרים במחויבות על ביטחונם של תושבות ותושבי העיר. בעזרת המערך המחודש וחשיבה אחרת, שמאפשרת תגובה מהירה, אתם הופכים את העיר שלנו לבטוחה. תודה".

 

סגן ראש העיר דני הרוש, מחזיק תיק הביטחון: "אני מכיר את השיטור העירוני הרבה שנים. הצוות שהגיב לאירוע הגיב מהר ובאופן מקצועי, מתוך הבנה שהנראות והחתירה למגע הם ערך עליון. היום אנחנו מתחילים לממש את החלומות שלכם בתחום הביטחון האישי. שילוב הכוחות של גורמי השיטור, הביטחון והפיקוח העירוניים מתבצע במקצועיות רבה, תוך שמירה על הסדר הציבורי ועל הביטחון והבריאות של תושבות ותושבי העיר. אני מודה לצוותי השיטור, הביטחון והפיקוח על עבודתם החשובה בימים אלה ומעריך אותם על הישגיהם המפוארים. כל הכבוד, תמשיכו ככה".

 

בשבוע שעבר בשעות הצהריים המוקדמות בפעילות שגרתית של פקחי השיטור העירוני של עיריית כפר סבא, זוהה אופנוע שעליו שני רוכבים שהתנהגו בצורה חשודה.

 

בתמונה:מימין לשמאל: יאיר פרץ, רפי סער, דני הרוש, יהודה אוסטרוביאק. צילום: דוברות עיריית כפר סבא

 

פקחי השיטור העירוני של עיריית כפר סבא הורו לאופנוע עם החשודים עליו לעצור, וזה החל בבריחה. הפקחים החלו במרדף רכוב אחריו, שהתפתח בהמשך למרדף רגלי בתוך הפארק העירוני. סגן מנהל מחלקת השיטור העירוני יאיר פרץ, הצליח במהלך המרדף להשתלט על אחד החשודים, ולתפוס אותו, יחד עם האופנוע שהתגלה כגנוב.

 

בזמן המרדף כוחות משטרה הוזעקו למקום ע"י פקחי השיטור העירוני, ונעשה ניסיון לאתר את החשוד השני שנראה בורח לאזור התעשייה. הגנבים נתפסו והאופנוע חזר בהצלחה לבעליו.

 

מדובר בתפיסה שניה בשבועיים האחרונים, שהתאפשרה הודות למקצועיות ונחישות של פקחי השיטור העירוני של עיריית כפר סבא, וזאת כחלק מהמשימה השוטפת שלהם להגביר את תחושת הביטחון והמוגנות בקרב תושבי העיר, והמשך המאבק העיקש בעברות רכוש בעיר תוך שיתוף משטרת ישראל.

 

לצפייה בכתבות נוספות באתר חדשות ישראל בעסקים לחץ כאן