צילום: רון שושן
תקוה גדעון ורון לוי קופצים ממטוס!
תקווה גדעון והדוגמן רון לוי שנבחרו לפרזנטורים החדשים למותג השעונים הקשוח בעולם "SHOCK-G", נדרשו לקפוץ ממטוס בצניחה חופשית לראשונה בחייהם בקמפיין אקסטרים גדול בהשראת סרט האקשן מר וגברת סמית', מהלך שנעשה בפעם הראשונה בקמפיין אופנה ישראלי אשר נועד להמחיש את היותם של השעונים הקשוחים ביותר בעולם, העומדים בפני כל זעזוע וחבטה.
טל בזנוס, מבעלי משרד הפרסום "Solutions ADV" על המהלך:, "בחרנו בפרזנטורים המתאימים באופיים לערכי מותגי השעונים, אשר זכו בעבר בפרס גינס על חוסנם. תקוה גדעון נבחרה בשל היותה דמות נשית חזקה ודומיננטית ורון לוי כספורטאי ודוגמן. בקמפיין שכולל צילומי אופנה מושקעים וספורט אקסטרים הושקע כמיליון שקלים בהעברת המסרים".