כותרות אחרונות
Search

קר שם בחוץ אבל נעים בבית עם כרבולית של "ערד טקסטיל" !

שמיכת פלנל – "ערד טקטסיל" – צילום: עדי גלעד

 

קר שם בחוץ  אבל נעים בבית!

 הטמפרטורות בחוץ יורדות, הגשם מתדפק על החלונות ושעון החורף מסמן בבירור החורף כבר כאן! זה בדיוק הזמן להתכרבל בבית מול הטלוויזיה או עם ספר קריאה וליהנות מזמן ביתי מפנק! רשת הטקסטיל הגדולה והוותיקה "ערד טקסטיל" משיקה בימים אלה את קולקציית הכירבוליות שיהפכו את החורף לנעים וחמים. הקולקציה החדשה  מציעה מגוון של שמיכות כירבולית מפנקות בצבעוניות חורפית טרנדית בסגנון סריגה ופליז.

 

כירבולית סרוגה

שמיכת כירבולית בסגנון סריגה שהפך לטרנדי בשנים האחרונות בעולם האופנה והטקסטיל. השמיכה משמשת גם כפריט עיצוב שישדרג את חללי הסלון או חדר השינה עם נגיעה חמה ומזמינה. השמיכות מגיעות בצבעוניות טבעית ומשדרות רוגע ושלווה.

מחיר: 169 ₪

 

כירבולית סרוגה "ערד טקטסיל" – צילום: עדי גלעד

 

שמיכה דו צדדית נורט

שמיכת חורפית רכה ומפנקת עם מילוי, מצדה האחד טקסטורת פליז קטיפתי ומצדה האחר בד צמרירי. השמיכה תחמם את ימי החורף הקרים ומגיעה בצבעוניות חורפית של ורוד ותלת בהירים, לבן ואפור . השמיכה מגיעה עם כיסוי בד בצבעוניות תואמת לאחסון נוח ושמירה על הניקיון במידות של 150/200, 220/200 לבחירה.

מחיר: 439-599 ₪

 

שמיכה דו צדדית – "ערד טקטסיל" – צילום: עדי גלעד

 

שמיכת פלנל דגם פרוסטי

שמיכת פלנל נעימה חמימה ומפנקת בצבעוניות מבריקה בעלת נוכחות של אפור, בורדו, ירוק בקבוק וכחול רויאל.  מגיעה בשתי מידות לבחירה 150/200, 220/200.

מחיר: 229-299 ₪

 

שמיכת פלנל – "ערד טקטסיל" – צילום: עדי גלעד

 

אודות: 

משנת 1976 ערד טקסטיל משווקת מגבות, מצעים, שמיכות, כריות וחלוקי רחצה לבתי המלון היוקרתיים בארץ ובעולם, ובשנים האחרונות מגוון מוצרי הטקסטיל שלנו מגיעים גם לצרכן הפרטי באמצעות רשת סניפים בפריסה ארצית ואתר אינטרנט.

 

ערד טקסטיל מלווה את השוק הישראלי כבר למעלה מ- 45 שנה, הסיפור של ערד שזור בהיסטוריה של מדינת ישראל, עם השנים החברה התפתחה והתחדשה לצד המדינה, אבל ה- DNA תמיד נשאר המותג שצמח בעיר הדרומית ערד. מוצרי ערד טקסטיל מעוצבים בישראל ועוברים תהליכי ביקורת קפדניים במפעלי הייצור בעולם.

 

"ערד טקסטיל" הינה חברת הבת של התאגיד האמריקאי Standard Textile, אשר נמנית עם חברות הטקסטיל הגדולות והמובילות בארה"ב אשר פועלות בשוק הטקסטיל הרפואי ושוק בתי המלון.

 

ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין

www.aradtextile.com