כותרות אחרונות
Search

קניון עופר סנטר נצרת עילית מתרחב ומקים מתחם אופנה נוסף על שטח של 1,500 מ"ר

קניון עופר סנטר נצרת עילית מתרחב !

מקים מתחם אופנה על שטח של 1,500 מ"ר המתווסף ל 17 אלף מ"ר הקיימים

המתחם החדש יפתח בהשקעה של 15 מליון שקלים

אדריכל ההרחבה רועי סקורקה

 

 

קניון  עופר סנטר נצרת עילית הנמצא בבעלות קבוצת  קניוני עופר מתרחב ומקים מתחם קניות  חדש שישתרע על שטח של כ 1,500  מ"ר, בהשקעה של 15 מיליון שקלים.

 

שטחו הכולל של קניון  עופר סנטר נצרת עילית עומד כיום על כ  56 דונם, מתוכם 17,000 מ"ר שטחי מסחר. בסוף שנת 2018 יתווספו לקניון 1,400 אלף מ"ר נוספים בכניסה לקניון, המיועדים להקמת מתחם אופנה חדש. במסגרת זו, קבוצת קניוני עופר במו"מ עם מותגים ישראליים ובינלאומיים מובילים לפתיחת חנויות. שכר הדירה בממוצע במתחם החדש יעמוד על כ- 185 ₪ למטר.

 

רוחה אבקסיס, מנכ"לית מתחם עופר סנטר: "התכנון להרחבת הקניון קיים כבר שנים רבות. ברגע שהתקבלו כל האישורים הרלוונטיים, החלטנו לצאת לדרך, במטרה להכניס לקניון תמהיל רחב של מותגי אופנה והנעלה ולהעצים את חווית הקנייה". לדבריה: "הקניון היום  מתחם המרכז מוצרי צריכה  לבית המשלב גם מוצרי  אופנה. התוספת החדשה הניו  חיזוק משמעותי לתחום האופנה".

 

עוד מסרה אבקסיס: "זמן העבודה על הרחבת המתחם יערך כשנה, כשבסיומה יאוישו כל החנויות. הרחבת המתחם ושדרוגו הינו מהלך אסטרטגי אשר מטרתו להמשיך ולחזק את מעמדו של מתחם עופר סנטר תוך הפיכתו כמרכז קניות מוביל בקרב תושבי נצרת, נצרת עלית והסביבה ומאות אלפי המטיילים והתיירים המגיעים ליעדי תיירות באזור".

הדמיות: אדריכל רועי סקורקה

עוד הוסיפה  אבקסיס: " עם הרחבת הקניון  אנו צופים עלייה משמעותית במחזורים, כפועל יוצא של הגדלת כמות המבקרים אשר תגיע לכ – 10,000 מבקרים ביום,  בממוצע."

 

קניון עופר סנטר בנצרת עלית הינו מתחם קניות פתוח ומשתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 17,000 מ"ר. המתחם נפתח לקהל הרחב בספטמבר 2006 ונחשב למרכז הקניות הגדול והמוביל באזור נצרת והסיבה. בין חנויות הקניון: קסטרו, קפה לנדוור, פוקס, ללין, דלתא, שילב, BBB, מחסני תאורה, טויס אר אס, מקדולנד, אייס, מסעדת תישרין , מחסני חשמל, טרקלין חשמל, ריקושט, קרביץ, רשת שואופ, צ'ילדרנס פלייס, כיתן, סאקרה  ועוד.