כותרות אחרונות
Search

ותיקי מכבי תל אביב התאמנו ביחד עם משתתפי אליפות הזהב של הגיל השלישי

אליפות הזהב של הגיל השלישי

ותיקי מכבי תל אביב טל ברודי, מיקי ברקוביץ ודורון ג'מג'י הגיעו להתאמן ביחד עם משתתפי אליפות הזהב של הגיל השלישי שהתקיימה היום 

מיקי ברקוביץברקוביץ התרגש מאוד מאות הוקרה שהוענק לו ממגדלי הים התיכון:" מהיכל התהילה לנבחרת הכדורסל של גיל הזהב"

 

היום נערכה אליפות הזהב של רשת מגדלי הים התיכון בספורטק בת"א אליה הגיעו בני 65+ מכל הארץ. במסגרת האירוע נכחו גם יו"ר חברת בתי הדיור המוגן מגדלי הים התיכון, יאיר סרוסי, מנכ"ל מגדלי הים התיכון ,דורון ארנון , מבעלי רשת מגדלי הים התיכון, מוטי קרשנבאום, יו"ר הכנסת, יולי אדלשטין, שחקן הכדורסל האגדי ונשיא אליפות הזהב, טל ברודי בן ה-74 והשחקן בן ה-67 שלמה בראבא.

צילומים: אודי גורן 

מלבדם השתתפו באליפות גם קבוצת הותיקים של מכבי תל אביב בהובלת דורון ג'מצ'י ובהשתתפות ומיקי ברקוביץ, שבדרך כלל שומרים את משחקי הכדורסל לילדים והנכדים שלהם, הצטרפו היום הם הצטרפו לבני הגיל השלישי ושיחקו ביחד איתם במשחק ראווה. 

 

מיקי ברקוביץ שקיבל היום אות הוקרה מטעם אליפות הזהב של מגדלי הים התיכון אמר: "אני גאה לייצג את ישראל  בהיכל התהילה שך פיפא לצד אגדות כדורסל גדולות. אני קרוב יותר לצד שלכם מאשר לצעירים ובשני הקרובות אצטרף לנבחרת כדורסל שלכם"

 

דורון ג'מג'י : " כבוד גדול להיות כאן היום ולראות את אנשי הגיל השלישי עוסקים בספורט. אורח חיים הבריא במיוחד בשנים האלה הוא חשוב ויוצאמן הכלל. גם אם עושים פחות מאשר יותר, היא הוא לעשות".

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הזניק את מירוץ הזהב הבוקר ואמר למשתתפים: " כל הכבוד לכם שאתם כאן, ניסיתי להתקבל, אבל אמרו לי שאני צעיר מידי ויש לי עוד כמה שנים". כמו כן, איחל אדלשטיין לכולם בהצלחה והמרוץ החל ובו השתתפו עשרות אנשים שזכו לשירים וריקודים מטעם מעודדות הזהב של מגדלי הים התיכון בנות ה-80+. 

 

במירוץ  ניצח במקום הראשון המתחרה ראובן ברון בן ה-69 בעל מוגבלות ראייה שהתחרה לצד מלווה . ראובן מקדיש את רוב זמנו מקדיש לאנשים עם מוגבלות ראייה ומייצג אותם בדיונים בוועדת העבודה בכנסת. את שאר זמנו מקדיש לקבוצה הריצה, קבוצת הרכיבה ולמשפחתו.  

באליפות שהתקיימה זו הפעם השלישית והפכה כבר למסורת מוצלחת שעושה כבוד לגיל השלישי, הגיעו כ-2,000 איש מכל רחבי הארץ שהתחרו במקצים של ענפים אולימפיים וחוץ אולימפיים בתחרות הספורט היחידה מסוגה לבני הגיל השלישי בישראל.

 

קרדיט צילום: אודי גורן