כותרות אחרונות
Search

קיץ 2024 עם קולקצייה של בגדי הים צנועים נשים דתיות וחילוניות מבית "SUNWAY".

צילום: אמיר יהל

 

קיץ 2024 עם קולקצייה של בגדי הים צנועים נשים דתיות וחילוניות מבית "SUNWAY". 

"SUNWAY"  מציגה מבחר דגמים בעיצוב אופנתי, המעניק את הכיסוי האופטימלי בהתאם להעדפות האישית של כל אחת ואחת.

המותג "SUNWAY"  גאה לייצר בגדי ים צנועים לנשים, ללא קשר לדתן או לחילוניותן ולאפשר להן ליהנות מבילוי בים, בבריכה, ובחופשה המשפחתית כשהן נהנות מבגד ים שתואם את עקרונות אמונתן, בעיצוב אופנתי ומחמיא, הבדים חוסמי קרינה ועמידים לכלור.

 

"SunWay", מותג בגדי הים וההגנה מהשמש, המתמחה זו השנה ה-27 בייצור בגדי ים, מרענן כבכל שנה גם את קולקציית בגדי ים צנועים לנשים. בגדי הים מיועדים לנשים מהחברה הדתית וגם לנשים חילוניות אשר אינן מעוניינות ללבוש בגדי ים חושפניים. הדגמים מיוצרים במגוון עצום של אורכי שרוולים. חולצות ים, מכנסי בגד ים, חצאיות – ים , שמלות –ים, טייצי חצאית באורכם שונים ומפתחי צוואר שונים. כך בעצם יכולה כל לקוחה לבחור לעצמה בגד ים שתרגיש איתו בנוח, אנחנו יודעות, את הכי יפה כשנוח לך.

 

לצד אורכי השרוולים המוכרים: קצרים / מכסי מרפק / ארוכים, הגדלנו את מגוון אורכי מכנסי וחצאיות בגד הים, קצרים, מכסי ברכיים , ארוכים, עם או ללא חצאית התפורה על הטייץ. 

 

אנחנו גאים לייצר כל כך הרבה שנים, בגדי ים לנשים, ללא קשר לדת בה הן מאמינות וללא קשר לגילן. המידות שלנו מאפשרות גם לנשים שופעות למצוא מגוון פתרונות שיאפשרו להן לחייך אל מול המראה בשלב בחירת בגד הים . בגדי הים של SunWay עמידים לכלור ולכן הם נשמרים לאורך שנים במצב מצוין.

 

צילום: אמיר יהל

 

בגדי הים מותאמים גם לנשים הריוניות וניתנים לשינוי והתאמה לאורך תקופת ההריון.

לצד ההקפדה המאפיינת את החברה בשימוש בלתי מתפשר בבדים בעלי דרגת ההגנה הגבוהה ביותר הקיימת בעולם להגנה מפני נזקי השמש, הקולקציה מאופיינת גם בשלל צבעים ודגמים בעלי עיצובים מקורי, מפתיע וססגוני לכל הגילאים.

אשה השומרת על כללי הצניעות מטעמי דת או סיבות אחרות, מוצאת עצמה לא פעם מוותרת על בילוי במים או נשארת בבגדיה היומיומיים. לא פעם ולא פעמיים שמענו על סיפורים מביכים של מצילים שדרשו מנשים לצאת מפארק  מים או מברכה לאחר שנכנסה עם בגד רגיל. הבדים הרגילים גם מסוכנים שכן אלו סופגים כמות גדולה של מים, הופכים כבדים ומונעים מהאשה ליהנות מבילוי מהנה וגם סיביהם פוגעים במכונות ניקוי המים.

 

לאורך השנים בוחרות גם נשים חילוניות לעבור לשימוש בבגדי ים "צנועים Light" לדוגמא- אמא צעירה שתעדיף ללבוש חולצת ים כאשר היא מבלה בים ובבריכה עם ילדים צעירים, גם מטעמי פרקטיות וגם כי חשוב לה להוות דוגמא חכמה בשמש.

 

בגדי הים מיוצרים החל ממידה XS , בחלק מהדגמים עד למידה 5XL.

מחירי בגדי הים: טייצים וחולצות ים 99-199 שח, בגדי ים שלמים 199-349 ₪

שמלות ים 199-299 שח

 
המבחר המלא של בגדי הים הצנועים זמין בסניפי SunWay בהוד השרון, ובאילת. (בסניף נמל תל אביב מטעמי מקום המבחר מצומצם מאד)  וכמובן בחנות מקוונת לרכישה בישראל וחנות מקוונת נוספת למשלוחים ברחבי העולם.

 

לינק לאתר החברה: https://uvsunway.com/

לעמוד הפייסבוק של SunWay