כותרות אחרונות
Search

קיארה פראני תשיק סדרת בשמים עם חברת "אנג'ליני ביוטי"- הבושם הראשון של קיארה פראני יושק ב- 2023.

צילום: חוליו רוסטיצלי

 

קיארה פראני תשיק סדרת בשמים עם חברת "אנג'ליני ביוטי".

קיארה פראני, הבלוגרית המובילה בעולם, מודיעה היום יחד עם תאגיד הטיפוח האיטלקי-הבינלאומי, "אנג'ליני ביוטי" – על חתימת הסכם זיכיון לייצור, הפצה וקידום של בשמים במותג "קיארה פראני".

 

תאגיד הטיפוח האיטלקי הבינלאומי והיזמית הדיגיטלית והמשפיענית המובילה בעולם חתמו על הסכם זיכיון לייצור, הפצה וקידום של קו הבישום החדש במותג "קיארה פראני". הבושם הראשון של קיארה פראני יושק ב- 2023.

 

קיארה פראני תשיק סדרת בשמים עם חברת "אנג'ליני ביוטי". תאגיד הטיפוח האיטלקי הבינלאומי והיזמית הדיגיטלית והמשפיענית המובילה בעולם חתמו על הסכם זיכיון לייצור, הפצה וקידום של קו הבישום החדש במותג "קיארה פראני".

 

"אנג'ליני ביוטי" מבית תעשיות אנג'ליני והמובילה בתחום הבישום וטיפוח העור, וקיארה פראני, מודיעים היום על חתימת הסכם זיכיון לייצור, הפצה וקידום של קו הבישום הראשון תחת המותג קיארה פראני. הבושם הראשון של קיארה פראני יושק ב- 2023.

 

 

צילום: חוליו רוסטיצלי

 

קיארה פראני: "אנחנו מאד גאים להודיע על שיתוף הפעולה עם "קיארה פראני", היזמית המובילה בתחום הדיגיטל אשר השכילה בכישרון רב, המשולב בסגנון המיוחד שלה והגישה היזמית החדשנית להוביל את הענף בשנים האחרונות. אנג'ליני ביוטי התחברה מאז ומעולם לערכי האתיקה והאחריות ומחוייבת לנושא החדשנות שבקיימות ברמה החברתית והאקולוגית. החיבור בין ה- די.אנ.אי שלנו לבין יכולותיה של קיארה פראני לפרש ולהבין את התשוקה של "תושבי היבשת הדיגיטלית" מהווה את התשתית למיזם המשותף השואב השראה לעתיד תחת חזון הבלעדיות, הייחודיות והחופש להגדרה-עצמית של כל אדם. ההסכם, המציג לראשונה את קיארה פראני בתחום הבישום, מחזק את יכולותיה של אנג'ליני ביוטי כשותף תעשייתי המבטא את אישיות המותג שמייצר, בין היתר, בזכות שימוש בניסיון במיצוב והפצה סלקטיבית של המוצרים בשווקים בינלאומיים. באמצעות הצעת ערך לדור החדש, אנג'ליני ביוטי, וקיארה פראני מבטאים חדשנות מערכתית שמאפשרת מהות איטלקית ורוח עדכנית".

 

לואיס פלה: יח"צ חו"ל

 

מוסיף לואיס פלה פרננדז – וילקנס, נשיא ומנכ"ל אנג'ליני ביוטי ס.פ.א: "אני מאד גאה בהסכם, שמשלים את ההיצע של המותג "קיארה פראני" בתחום הטיפוח", עולם הבישום מהווה הזדמנות נוספת לצמיחת המותג והמרכיב האחרון בהתהוותו כמותג לייף-סטייל".

 

רקע – אנג'ליני ביוטי ס.פ.א.

"אנג'ליני ביוטי" מהווה את היחידה העסקית של אנג'ליני תעשיות, הממוקמת במילאנו, ומתמחה במותגי בישום וטיפוח יוקרתיים ומוצרי הגנה מהשמש.

 

התאגיד אחראי על יצירת, פיתוח והפצה בינלאומית של סדרות בישום תחת המותגים: "טרוסארדי", "לאורה ביאג'יאוטי" בלומארין, מנדרינה דק, אנג'ל שלסר, ארמנד באסי, ומוצרי הטיפוח וההגנה מהשמש של אן מולרס.

 

"אנג'ליני ביוטי" מייצג חברות בשווקים אסטרטגיים כדוגמת איטליה, גרמניה, ספרד, פורטוגל, אוסטריה ושוויץ, באמצעות קבוצה, המונה 200 עובדים שנושמים, מייצגים, מזוהים ומזדהים עם מצויינות "תוצרת איטליה".

 

"אנג'ליני ביוטי" מאפשרת לחלומם של הלקוחות לחוות את קסם הייחודיות וזו המשימה של התאגיד.

 

תשוקה, התלהבות, יצירתיות, הנעה גבוה ואחריות הם הערכים המבדילים בין אנג'ליני ביוטי, המקפידה באופן מתמיד ועקבי לכבד את הזהות והייחודיות של כל מותג ומותג, לשם ייצור בשמים ומוצרים לטיפוח והגנה של העור, ותוך דגש על עיצוב ותקשורת, שיתופי פעולה וטאלנטים בינלאומיים מובילים בכל תחום.

 

לפרטים נוספים: www.angelinibeaury.com

 

עקבו אחריהם בליקדאין https://www.linkedin.com/company/angelini-beauty

 

על המותג "קיארה פראני":

קיארה פראני הוא מותג לייף-סטייל, המציע ביגוד ואביזרי אופנה לנשים וילדים. הקולקציות במותג מצטיינות בצבעוניות ייחודית, מוטיבים, הדפסים וברק, המאפיינים את המותג, בנוסף לסילואט האייקוני שעוצב כפריט אספנים.

 

www.chiaraferragnicollection.com