כותרות אחרונות
Search

קו מוצרים חדש בתחום הגבינות הטבעוניות – בתפקיד החלב – אגוזי קשיו מובחרים

בשורה לאוהבי גבינות הגורמה: קו מוצרים חדש בתחום הגבינות הטבעוניות תחת המותג – "The Nuts Chef". 

טבעונים אך חובבי גבינות? בשורה חדשה לטבעונים ולאניני הטעם – גבינות טבעוניות על בסיס אגוזי קשיו במגוון טעמים שיפתיעו כל חובב גבינות.

המותג החדש כולל סדרה של תשעה מוצרים בעולם גבינות הגורמה הנמכרים ברשתות הטבע ובאתר החברה.

 

מרק גספצ'ו – צילום: רותי ד

 

באווירה מושלמת של מסעדת "משק ברזילי" הטבעונית והאורגנית, החביבה עלי במיוחד הממוקמת ברחוב אחד העם 6 תל אביב, … הציג איש העסקים והאמן דן שורר, בפני כתבי אוכל ומובילי דעה את סדרת גבינות הקאשיו הטבעוניות שלו כשהן מתורגמות למנות שף מיוחדות. במהלך האירוע הוגשו לשולחנות בזו אחר זו מנות מגוונות שהבסיס של כולן, אחת או יותר מסדרת גבינת קאשיו של המותג כחול לבן "nust chef".

 

גלילת זוקיני – צילום: רותי ד

 

טעמנו ממגוון המנות הנפלאות שהוכנו ע"י שף המסעדה, בהן כיכבו גבינות הקשיו וההפתעה הייתה עצומה: הטעם, המראה והמרקם כמעט זהים למקור… עושר מרהיב של ריחות וטעמים, גבינות בסגנון סנט מור, "עיזים" צרפתי שמנת, שום שמיר, מוצרלה… פשוט לא יאומן! אם לא תנסו – לא תבינו. מומלץ בחום:)

 

רביולי פתוח – צילום: רותי ד

 

עולם האוכל הטבעוני הוא כבר מזמן אינו טרנד חולף והיצע מוצרי המזון המתאימים לאלו שבחרו בדרך חיים טבעונית לא מפסיק להתרחב. מי שלקחה את זה צעד אחד קדימה היא חברת  The Nuts  Chef ששואפת לפתח את הגבינות הכי טובות בשוק, ולא נותנת להיותה טבעונית להפריע לה במשימה.

 

ברוסקטה בתנור – צילום: רותי ד

 

כל מוצרי The Nuts Chef כשרים ועשויים מאגוזי קשיו איכותיים ושאר חומרי גלם מובחרים המגיעים מן הצומח בלבד, ללא שימוש בחלב כלל וללא שימוש בצבעי מאכל או חומרים משמרים. בדומה לייצור מוצרי הגבינה ה"רגילים" המוצרים המובחרים של The Nuts Chef עוברים תהליך ארוך, קפדני ומבוקר,  האורך שבועיים לפחות עד לקבלת תוצר סופי.

 

אגס מקורמל – צילום: רותי.ד

 

חשוב לציין כי מוצרי The Nuts Chef לא מכוונים רק לקהל הטבעונים, אלא לכלל חובבי הגבינות וחובבי הקולינריה הגבוהה בפרט.   

 

קשיורלה קיצית – צילום: רותי ד

 

בין מוצרי החברה המוצעים היום לקהל הרחב ניתן למצוא את "אגדת הקשיו" – מעדן קשיו בסגנון חמאה צרפתית מעודנת, ה"קשיומנת" עגבניות מיובשות ובזיליקום – מעדן במרקם וטעם גבינת שמנת עם עגבניות מיובשות, בזיליקום ושום, ה"קשיו-מור" – מעדן קשיו בסגנון גבינת סינט-מור צרפתית ועוד מגוון מעדני קשיו טעימים.

 

פטריות פורטובלו עם קרם קשיו

 

מוצרי Nuts Chef משווקים בישראל בלמעלה מ-200 חנויות ואף מייצאים את מוצריהם לחנויות מובחרות בצרפת באופן מצומצם. נכון לעכשיו היצע המוצרים עומד על תשעה מוצרים הנקראים "מעדנים" המיוצרים ומשווקים באופן קבוע ועוד מעדן, בסגנון גבינת הרוקפור, המיוצרת בהזמנות מיוחדות. בחברה מבטיחים כי הם עתידים להרחיב את המפעל בקרוב ואיתו יורחב גם היצע המעדנים.

 

איש העסקים והאמן דן שורר – צילום: רותי.ד

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

מוצרי The Nuts Chef


אגדת קשיו: מעדן קשיו בסגנון חמאה צרפתית מעודנת. 25 ₪ לצנצנת.

 

צילום: שני בריל

 

קטיפת קשיו: מעדן קשיו במרקם קשה וקטיפתי. 27 ₪ לחבילה.

 

צילום: שני בריל

 

קשיו-מור: מעדן קשיו במרקם ובטעם של סינט-מור צרפתית. 30 ₪ לחבילה.

 

צילום: שני בריל

 

קשיו-עז: מעדן קשיו במרקם ובטעם גבינת עזים צרפתית. 27 ₪ לחבילה.

קשיומנת טבעי: מעדן קשיו במרקם ובטעם של גבינת שמנת. 30 ₪ לצנצנת.

 

צילום: שני בריל

 

קשיומנת עגבניות מיובשות ובזיליקום: מעדן קשיו במרקם ובטעם של גבינת שמנת עם עגבניות מיובשות בשמש, בזיליקום ונגיעות שום. 30 ₪ לצנצנת.

 

צילום: שני בריל

 

קשיומנת שום שמיר: מעדן קשיו במרקם ובטעם של גבינת שמנת עם שום ושמיר. 30 ₪ לצנצנת.

 

צילום: שני בריל

 

קשיורלה: מעדן קשיו במרקם ובטעם של מוצרלה די בופאלו. 30 ₪ לחבילה.

צילום: שני בריל

 

קשיוברט: מעדן קשיו במרקם ובטעם של גבינת קממבר צרפתית מעולה. 46₪ לחבילה.

מי שעומד מאחורי The Nuts Chef הוא איש העסקים והאמן דן שורר, שקורות חייו יכולים להתפרס על פני מספר ספרים. הוא למד פילוסופיה בארצות הברית, הרצה באוניברסיטה ובגיל 25 כבר הספיק לזכות בפרס הבמאי הצעיר מטעם איחוד התיאטראות בגרמניה. בהמשך היה בעליה של חברת ייעוץ גדולה ליעוץ עסקי בארה"ב שבין היתר ייעצה גם לחיל האוויר האמריקני. בין לבין הספיק לעשות קורסי בישול ב"קורדון בלו" בצרפת והתמחה בייצור גבינות ואף החזיק למשך תקופה מסעדה על אי ביוון.

 

שורר מספר כי הוא טבעוני מעל ל-7 שנים מתוך בחירה וכאשר עבר לתזונה טבעונית חיפש מה יכול לאכול אך נתקל במגוון מצומצם מאוד: "כחובב גבינות מושבע לא מצאתי תחליף ראוי אחרי שבחרתי בתזונה טבעונית. בהתחלה פיתחתי לעצמי קרם בשמל ומשם התפתחתי לעוד מוצרים כשהילדים שלי ושל זוגתי שימשו ששפני הניסיון שלי. המטרה שלי היא לייצר תחליף איכותי טבעוני לגבינות מובחרות, כאשר השאיפה היא ליצור מעדנים ברמה גבוהה מבחינה קולינרית באופן כללי"

 

ניתן להשיג את מגוון מוצרי The Nuts Chef  בהזמנה אישית מאתר החברה thenutschef.co.il או בחנויות "ניצת הדובדבן", "טבע קסטל", am:pm ובמגוון חנויות נבחרות.