כותרות אחרונות
Search

קבוצת "רב בריח" קיימה אירוע השקה למותג דלתות הכניסה החכמות לבית "SMART"

מימין: עומר יתיר, מאיה דונרשטיין, שמואל דונרשטיין, עידן זו ארץ – צילום: אייל טואג

 

קבוצת "רב בריח" קיימה אירוע השקה למותג דלתות הכניסה החכמות לבית "SMART" – הדור הבא של דלתות הכניסה בישראל.

 

האירוע התקיים באולם התצוגה של "רב בריח" בדיזיין סנטר ברחוב הלח"י בבני ברק, בנוכחות שמואל דונרשטיין בעלים ויו״ר קבוצת "רב בריח", עידן זו ארץ מנכ״ל קבוצת "רב בריח" ומאיה דונרשטיין יתיר סמנכ"לית השיווק של הקבוצה, שהציגו את הפיתוח הטכנולוגי המתקדם – דלתות כניסה בעלות מנעול חכם אינטגרלי חבוי בתוך הדלת הנשלט דרך אפליקציה. דלתות המותג החדש SMART מיוצרות במפעל החברה באשקלון והן תוצרת כחול לבן. רב בריח משקיעה בפיתוח דלתות "SMART" למעלה ממיליון ₪ ומעריכה כי בתוך כ-3 שנים שוק דלתות הכניסה החכמות.

 

:

מימין:עומר יתיר, מאיה דונרשטיין, שמואל דונרשטיין, עידן זו ארץ – צילום: אייל טואג

 

בישראל יעמוד על כ-100 מיליון ₪. מכירת הדלתות החכמות SMART של רב-בריח תיפתח במהלך החודש בכל אולמות התצוגה של רב בריח ברחבי הארץ.

 

עידן זו ארץ מנכ"ל קבוצת רב בריח: " פיתוח סדרת הדלתות החדשה ארכה קרוב לשנתיים וזאת על מנת להגיע לתוצאה הבטוחה, האיכותית, הטכנולוגית והמעוצבת ביותר בשוק הדלתות בישראל."

 

מוסיף עידן זו ארץ: "בדלתות הכניסה SMART השקענו את הטכנולוגיה הישראלית המתקדמת ביותר המאפשרת פתיחה ונעילה חכמה במגוון אפשרויות: אפליקציה, זיהוי פנים (בדור.2), טביעת אצבע או קודן לאיכות החיים המתקדמת ביותר. כחברה המובילה בשוק הדלתות, אנו צופים ששוק דלתות High-end  (דלתות יוקרה)  יהפוך כולו להיות מורכב מדלתות כניסה חכמות, והמוצר שאנו מציגים יוביל את השוק".