כותרות אחרונות
Search

לתינוק: סט נשכנים לכל שלבי בקיעת השיניים.

סט נשכנים לתינוק – צילום: יח"צ חו"ל

 

לתינוק: סט נשכנים לכל שלבי בקיעת השיניים.

מותג התינוקות האמריקאי המוביל NUBY, המשווק במעל ל-150 מדינות בעולם, מציג סט של שלושה נשכנים שעוצבו במחשבה על חניכיו של התינוק ושיניו המתפתחות, בכדי לעזור לו להתגבר על אי הנוחות בשלבים השונים של בקיעת השיניים.

 

התמודדות התינוקות עם השלבים השונים של בקיעת השיניים מהחניכיים מלוות בדרך כלל בכאב ותסכול רבים, שכן השניים חופרות אט אט את דרכן החוצה. את אי הנוחות מבטא התינוק בדרכים שונות, בהן בכי, עצבנות ותזזיתיות, המשפיעים כמובן גם על הוריו.

 

סט נשכנים לתינוק – צילום: יח"צ חו"ל

 

אחד הכלים היעילים להתמודדות והקלה על הכאבים הם נשכנים, אותם יכול התינוק להכניס לפיו בבטחה, לנשוך בחוזקה ולהקל על הלחץ. סט הנשכנים מבית המותג כולל שלושה נשכנים המתאמים בכדי ללוות את התינוק שלב אחר שלב בכל שלבי בקיעת השיניים.

 

סט נשכנים לתינוק – צילום: יח"צ חו"ל

 

הנשכנים המיועדים לשלב הראשון והשני עשויים מ-100% סיליקון רך ונעים. כל אחד מהם בעל מרקמים מרובים המגרים את השפתיים והלשון ומסייעים בניקיון החניכיים העדינות. נשכן שלב שלוש הוא נשכן קשה יותר, אך עדיין רך דיו העוזר עם השלבים הסופיים של בקיעת השיניים. עיצובו מותאם ליד הקטנה ומגיע בקלות לשיניים האחוריות ומסייע לתינוק במעבר מיניקה ללעיסה. מתאימים לגילאי 3 חודשים והילך.

 

מחיר הסט: 49.90 שקלים.

 

NUBY – להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובאתר היבואן אינטרסן.