כותרות אחרונות
Search

קבוצת פרטנר מציגה את שירות הטלוויזיה המתקדם בישראל – פרטנר tv

קבוצת פרטנר מציגה את שירות הטלוויזיה המתקדם בישראל

פרטנר TV כולל עשרות ערוצים חיים,VOD  עם אלפי שעות תוכן וחוויית צפייה חדשנית ב-69 ש"ח לחודש

חבילת פרטנר TV הכוללת גם את כל תכני מעצמת התוכן NETFLIX ב-HD ב- 89 ש"ח לחודש

פרטנר דאבל- טלוויזיה, ואינטרנט עד 100 מגה מ-129 ש"ח בחודש

פרטנר טריפל- טלוויזיה, אינטרנט עד 40 מגה וטלפון ביתי מ-129 ש"ח בחודש

ובקרוב 'פרטנר קוואד' – טלוויזיה, אינטרנט, קו טלפון ביתי ומנויי סלולר

בשבועות הקרובים שיתוף פעולה ייחודי של פרטנר עם NETFLIX

במסיבת עיתונאים בהובלת יו"ר ונשיא סבן קפיטל גרופ אדם צ'זנוף, מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי, וסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, לירן דן, חשפה קבוצת פרטנר את שירות הטלוויזיה פרטנר TV

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר – צילום: אבי בר

אדם צ'זנוף, נשיא סבן קפיטל גרופ ויו"ר פרטנר: "זהו יום היסטורי לפרטנר, יום שבו אנו עושים צעד משמעותי ביותר בהפיכתנו לקבוצת תקשורת  כוללת. כיושב ראש פרטנר אני רוצה לשבח את כל מי שעסק במלאכה המורכבת הזאת, שהם למעשה כל עובדי פרטנר – זהו פרויקט שכל החברה נרתמה אליו, ומרשים לראות איך חזון הופך לעשייה שאת התוצאה שלנו אנו גאים לחשוף היום. ליוויתי בחודשים האחרונים את ההכנות האינטנסיביות שאפשרו לנו להגיע לרגע המרגש הזה, ומה שאתם הולכים לראות עומד בכל סטנדרט בינלאומי. אני מייצג במעמד זה את חבריי לדירקטוריון החברה, ואת בעל השליטה בחברה, מר חיים סבן. מהיכרות רבת שנים איתו, אני יודע שהוא יודע להבחין מהר מאוד במשהו שיכול להצליח. ובפעם הראשונה כשהוא ראה את פרטנר TV, הוא אמר מיד 'יש לנו מוצר מנצח'."

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "בשנה שעברה, בפברואר 2016, הכרזנו על יציאה לדרך חדשה ומעבר מחברה ממוקדת סלולר לקבוצת תקשורת כוללת, והיום הגענו ליעד, עם השקת פרטנר TV. בפרק שעבר מאז ההכרזה, הניעה הנהלת פרטנר מהלכים אדירים הכוללים איחוד כלל פעילויות החברה תחת מותג "פרטנר", הרחבת פעילות החטיבה העסקית והפיכתה לגורם משמעותי בשוק האינטגרציה והשירותים בישראל, הרחבת רשת הסיבים האופטיים העצמאית של פרטנר לשוק הפרטי כולל התחלת פריסה וחיבור לקוחות בערים שונות ברחבי הארץ, וכמובן, השקת שירות הטלוויזיה של פרטנר. מאז הוקמה לפני 20 שנים, פרטנר מספקת ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, בכל אחד מתחומי הפעילות של הקבוצה. אני גאה להוביל חברה שמציעה את רשת הסלולר המתקדמת והמהירה בישראל, שירות האינטרנט הטוב בישראל שמתרחב עם פריסת רשת הסיבים האופטיים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ומהיום, מציעה גם את שירות פרטנר TV, המבסס סטנדרט חדש מבחינת תוכן נגיש, מחיר וממשק."

שירות הטלוויזיה של פרטנר פתוח כעת להרשמה מוקדמת באתר החברה וייפתח בחודש הבא למכירה ל-5,000 הנרשמים הראשונים. פרטנר TV כולל 40 ערוצים חיים, אלפי שעות VOD, צפייה בתכני כל הערוצים עד שבועיים אחורנית באמצעות Catch Up מהטלוויזיה ומהנייד, ממיר 4K, גישה ישירה מהשלט לתכני Netflix ויוטיוב, הורדת תכנים מה-Google Play כחלק אינטגרלי מהממשק ועוד, במחיר של 69 ש"ח לחודש עבור שירות הטלוויזיה, 129 ש"ח לחודש עבור טלוויזיה+ אינטרנט (ספק+ תשתית עד 100 מגה), 129 ש"ח לטריפל הכולל טלוויזיה, אינטרנט (ספק+ תשתית עד 40 מגה) וקו טלפון ביתי, ובקרוב – גם חבילת קוואד הכוללת טלוויזיה, אינטרנט (ספק+ תשתית עד 40 מגה), קו טלפון ביתי ומנויי סלולר.

שירות פרטנר TV כולל ממיר 4K וצפייה בכל הערוצים, ההקלטות, VOD ו-Catch Up, על גבי עד חמישה מסכים במסגרת מנוי יחיד (טלוויזיה, סמארטפון, טאבלט). הצטרפות לשירות כוללת התקנה על ידי טכנאי בבית הלקוח, ללא עלות נוספת.

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר: "שירות פרטנר TV מותאם להרגלי צריכת התוכן המשתנים, והוא תוכנן בקפידה על בסיס בחינה מעמיקה של הרגלי צריכת התוכן בישראל ובעולם. בתוך פחות משנתיים הקמנו פעילות טלוויזיה חדשנית המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, ופותחת כל צופה לאפשרויות צפייה ותוכן ללא הגבלה. שירות פרטנר TV מביא לישראל את המהפכה הצרכנית שמשנה את שוק הטלוויזיה הרב ערוצית בעולם. יש חמש מגמות עיקריות שמובילות היום את עולם צריכת התוכן: צפייה בשידורים חיים שממשיכה להיות משמעותית, עלייה בצפייה בתוכן מוקלט, צפיית וידאו הולכת וגוברת ממכשירים ניידים, צפייה בשירותי סטרימינג דוגמת נטפליקס, ורגישות מצד צרכנים למחיר המשולם לחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית. לכל אחת מחמש מגמות אלה, נתנו מענה מושלם בפרטנר TV. דן ציין בנוסף, כי "זו זכות גדולה לאפשר ללקוחות הטלוויזיה של פרטנר ליהנות מהחוויה האולטימטיבית של נטפליקס".

 

לראות את שידורי פרטנר tv בכל מכשיר שברשותכם, טלויזיה באמצעות ממיר, טלויזיה חכמה, טאבלט ונייד באמצאות אפליקציה

 

מה כוללים שירותי פרטנר TV ?

צפייה בעשרות ערוצים חיים, בהם ערוצי ספורט, ילדים, בידור, חדשות ולייף סטייל, ובנוסף, עושר של סדרות וסרטים ב- VOD – מהטלוויזיה, מהסמארטפון ומהטאבלט.

הקלטה מכל מכשיר, ושירות Catch Up המתקדם בישראל – לצפייה בכל תכנית ששודרה בכל ערוץ, עד שבועיים אחורנית, ללא צורך בהקלטה מראש.

ממיר 4K עם ממשק פתוח ראשון מסוגו בישראל, להוספת אפליקציות תוכן, משחקים, ומוסיקה ישירות מה-Google Play, ויכולת "שיגור" (casting) של תכנים ממסך הסמארטפון אל מסך הטלוויזיה.

גישה ישירה לתכני יוטיוב, מאגר הווידאו הגדול בעולם, הכולל מגוון תכני ילדים, מוסיקה, חדשות, הרצאות, סדרות, סרטים ועוד – בלחיצת כפתור ייעודי מהשלט.

 

ליאור פרידמן מנהל ועורך ראשי במיזם הטלוויזיה של פרטנר tv- צילום?: אבי בר

 

על השותפות של פרטנר עם מעצמת התוכן הבינלאומית Netflix ואפליקציית התוכן "קרטינה"

אפליקציה Netflix מובנית בממיר פרטנר TV, כפתור ייעודי בשלט לגישה מהירה לתכני Netflix, ובקרוב – לקוחות פרטנר TV יוכלו ליהנות מחבילות משתלמות במיוחד (טלוויזיה וטריפל), הכוללות את כל תכני Netflix ב-HD

 

שת"פ עם אפליקציית התוכן קרטינה TV, המציעה עשרות ערוצי טלוויזיה לקהל דוברי השפה הרוסית בישראל, שיכלול הצעה אטרקטיבית ללקוחות פרטנר TV

 

בהמשך להודעה המשותפת של פרטנר ו-Netflix על שיתוף פעולה בין החברות, במסגרתה פרטנר היא החברה הראשונה בישראל שתציע את שירות Netflix באופן מובנה בממיר, ותאפשר את חווית השימוש הטובה ביותר למנויי Netflix עם נוחות של גישה ישירה ל-Netflix  בלחיצת כפתור מהשלט, פרטנר חשפה היום פרטים נוספים על שיתוף הפעולה: חבילת פרטנר TV הכוללת בנוסף לעולם התוכן של פרטנר, גם את כל תכני Netflix ב-HD, שתוצע בקרוב במחיר של 89 ש"ח לחודש. מחיר הטריפל של פרטנר שיכלול את Partner TV + Netflix, יעמוד על 149 ש"ח לחודש עבור שירות הטלוויזיה, אינטרנט (ספק+ תשתית עד 40 מגה), וקו טלפון ביתי.

לקוחות הטלוויזיה של פרטנר ייהנו מגישה ישירה למגוון רחב של תוכן מקורי ורכש בינלאומי של Netflix, כולל סדרות טלוויזיה, סרטים ותעודה, באיכות שידור HD, Ultra HD ו-4K, תמיד ללא פרסומות. בין הסרטים החדשים מבית היוצר של Netflix: הסרט Okja, בכיכובם של ג'ייק ג'ילנהול, טילדה סווינטון ופול דנו, והסרט Bright בכיכובם של וויל סמית' וג'ואל אדגרטון. סדרות המקור של Netflix כוללות בין השאר את בית הקלפים, Stranger Things, נרקוס ו- The Crown.

בנוסף, פרטנר חשפה היום שיתוף פעולה עם חברת ראנד מדיה, נציגת קרטינה TV בישראל, המספקת אפליקציית תוכן הכוללת עשרות ערוצי טלוויזיה לקהל דוברי הרוסית בישראל. מערכת ההפעלה הייחודית של פרטנר TV, פתוחה להוספת תכנים חיצוניים על גבי הממשק, ובכך מאפשרת לפרטנר לייצר שיתופי פעולה עם ענקיות תוכן מהארץ ומהעולם, עם ערך מוסף ללקוח במחיר ובחוויית המשתמש. בשבועות הקרובים, קהל עצום של צופי טלוויזיה דוברי רוסית שעד היום לא היה פתרון רלוונטי עבורם בממירים הסגורים של השחקניות הוותיקות, יוכלו ליהנות מהצעה אטרקטיבית המשלבת בין עושר התכנים של Partner TV, ועשרות ערוצים ברוסית מבית קרטינה TV, בחבילת אחת. ובממשק אחד

 

עשרות ערוצים חיים, בהם:

עידן פלוס: 2, 10, כאן (11), כאן בערבית, ערוץ 20, חינוכית 23, ערוץ 24, ערוץ הכנסת

ספורט: 5 ערוצי הספורט הנצפים בישראל, מבית ערוץ הספורט:sport, 5plus, 5live ,5gold  ו- 5sport HD.

ילדים: ערוץ הילדים, לוגי, ג'וניור, GINX (ערוץ גיימרים), ערוץ הכוכבים, בייבי (בעברית, אנגלית ורוסית), Zoom

חדשות ואקטואליה מהעולם: CNN, Fox News, Fox Business, France24 (צרפתית, אנגלית, ערבית), TV5

בידור, טבע, לייף סטייל: VICELAND, נשיונל ג'אוגרפיק + Wild, AMC, Food Network, יאמיז, Travel Channel, ויוה, ויוה פלוס, ערוץ האופנה FTV, בית+

הפקות מקור: ערוץ צחוק ובידור ישראלי, בשיתוף טדי הפקות.

ספריית VOD ללא תוספת תשלום: תכנים לילדים וסדרות וסרטים מהארץ ומהאולפנים המובילים בעולם, בהם אולפני דיסני, וורנר, ניקולודיאון, יוניברסל, ABC, סוני ועוד… 

שירות להשכרת ורכישת סרטים חדשים, מיד עם ירידתם מהאקרנים.

גישה ישירה לתכני יוטיוב, מאגר הווידאו הגדול בעולם, הכולל מגוון תכני ילדים, מוסיקה, חדשות, הרצאות, סדרות, סרטים ועוד – בלחיצת כפתור ייעודי בשלט

גישה ישירה לתכני Netflix, בלחיצת כפתור ייעודי בשלט, ובקרוב, חבילות פרטנר TV הכוללות את כל תכני Netflix ב-HD

שת"פ עם אפליקציית התוכן קרטינה TV, המציעה עשרות ערוצי טלוויזיה לקהל דוברי השפה הרוסית בישראל, שיכלול הצעה אטרקטיבית ללקוחות פרטנר TV

 

טכנולוגיה וממשק:

ממיר 4K עם מערכת הפעלה Android TV וממשק הפתוח להוספת אפליקציות תוכן, משחקים, ומוסיקה ישירות מה-Google Play

יכולת "שיגור" (casting) של תכנים ממסך הסמארטפון אל מסך הטלוויזיה

יכולות הקלטה מהממיר, הסמארטפון והטאבלט, ושירות Catch Up המתקדם בישראל – לצפייה בכל תכנית ששודרה בכל ערוץ, עד שבועיים אחורנית, ללא צורך בהקלטה מראש.

חיפוש קולי (בשלט ייעודי או באפליקציה) – מאפשר חיפוש בממשק פרטנר TV כולו, בערוצים חיים, ספריית VOD, יוטיוב ו-Google Play

 

מחירים

 

טלוויזיה

דאבל

(טלוויזיה+ אינטרנט עד 100 מגה)

טריפל

(טלוויזיה+ אינטרנט עד 40 מגה+

קו ביתי)

קוואד

(טלוויזיה+ אינטרנט+ טלפון ביתי+

מנויי סלולר)

פרטנר TV

69 ש"ח

129 ש"ח

129 ש"ח

בקרוב

פרטנר TV + Netflix

89 ש"ח

149 ש"ח

149 ש"ח

בקרוב