כותרות אחרונות
Search

קבוצת "טלנירי" פותחת מחלקת יחסי ציבור יעודית לשוק ההון.

צילום: יח"צ טלינירי

 

קבוצת "טלנירי" פותחת מחלקת יחסי ציבור יעודית לשוק ההון.

'קבוצת טלנירי' שהוקמה לפני כ-30 שנה, מקימה מחלקה חדשה אשר תתמקד ביחסי ציבור ייעודיים לקהל פעילי שוק ההון.

 

צילום: יח"צ "טלנירי"

 

יונתן ברינד, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של קבוצת טלנירי: "זיהינו במהלך ניהול אתר "טלנירי", המשמש גם כפלטפורמה בלתי אמצעית עבור פעילי שוק ההון בפורומים, צורך אמיתי למידע עדכני ושקוף על החברות הנסחרות ותחומי עיסוקן מול הסקטור שלהם, יצירת אווירה תקשורתית למניה הינה קריטית בנוסף לדיווחים באמצעות הקשרי משקיעים. אנו נתמקד אך ורק בחברות ציבוריות בשונה מחברות PR אשר מעניקות שירותי קשרי משקיעים לחברות פרטיות לצד ציבוריות. המטרה העיקרית ששמנו לפנינו, היא לעבוד קשה כך שקהל פעילי שוק ההון אליו אנו פונים, יחשף בערוצי המדיה הרלוונטיים עבור החברה הנסחרת, את פעילותה ואת שווייה בשוק, כך שיהלום את מודעות המניה. אנו רואים במהלך הקמת המחלקת ה- PR שלנו, מהלך מתבקש בעל צורך אמיתי בשוק התקשורת הנוכחי ובשוק ההון על כל פעיליו".

 

מחלקת ה- PR החדשה של "טלנירי" כבר גייסה מספר לקוחות חדשים אשר מטעמי סודיות ספק-לקוח אינה מפרסמת את שמם. לפני כמספר חודשים גויסו אנשי PR בעלי ניסיון, לצד כלכלנים ואנשים עם רקע מהותי בשוק ההון שמובילים את המחלקה.

 

קבוצת "טלנירי" הוקמה בשנת 1994 כחברה פיננסית. בעבר הוגדרה כמתווך פיננסי למסחר עצמאי הגדול בישראל, אשר הקימה את מחלקות המסחר העצמאי הראשונות בארץ יחד עם הראל פיננסים, והיתה שותפה במחלקות המסחר העצמאי לחש"בים.

 

מחלקת יחסי הציבור מצטרפת למספר פעילויות של הקבוצה בהן: מכללת "טלנירי" לשוק ההון בעלת מערך הקורסים הגדול בישראל, פורום קבוצת "טלנירי" שהינה אחת מקהילת הפורומים הגדולה והוותיקה בישראל בתחום שוק ההון. הקבוצה מעסיקה כ- 30 עובדים מקצועיים ביניהם אנליסטים, כלכלנים, עורכי דין ועוד…