כותרות אחרונות
Search

קבוצת הכדורגל האנגלית טוטנהאם תקיים אימון פתוח בישראל.

צילום: יח"צ  MTR7

קבוצת הכדורגל האנגלית טוטנהאם תקיים אימון פתוח בישראל.

חב' "MTR7" המפיקה את משחק הכדורגל בין קבוצות הצמרת טוטנהאם – רומא, שיתקיים בתאריך 30.07.22 באצטדיון סמי עופר בחיפה, סגרה עם הנהלת קבוצת טוטנהאם שיום לפני המשחק, בתאריך 29.07.22, יתקיים משחק אימון פתוח של הקבוצה, במגרש שלמה ביטוח בפתח תקווה.

 

אימון פתוח שכזה  הוא לא דבר רגיל מכיוון שהמאמן האיטלקי ידוע כ מי שלא מאפשר לכלי תקשורת ולקהל לראות איך הוא מכין את קבוצתו למשחקים, וזו עוד הזדמנות לצפות בקבוצה ובסגנון המשחק שלה לקראת העונה הבאה וההכנות לליגת האלופות.

 

מאורו רוזנשיין מנכ"ל "MTR7": "לאור התעניינות הגדולה מצד הקהל הישראלי במשחק החליטה הנהלת טוטנהאם לאפשר קיום אימון פתוח לפני המשחק מול רומא וזו הזדמנות נדירה לצפות מקרוב בשחקנים כמו הרי קיין ששבר שיא חדש עם מדי נבחרת אנגליה, סון מלך השערים של הפרמיאר ליג, בשוער של נבחרת צרפת הוגו לוריס, הרכש החדש איוואן פריסיץ והמאמן האיטלקי המעוטר אנטוניו קונטה".

 

פאביו פאראטיצ'י, מנכ"ל מועדון טוטנהאם: "הקבוצה שמחה מאוד לבוא לישראל בשלבי ההכנה האחרונים שלה לפני פתיחת העונה. המשחק יספק הכנה מצוינת לתחילת עונה החדשה 2022/23.

 

צילום: יח"צ  MTR7

 

טוטנהאם ורומא מגיעים לישראל למשחק טרום עונה בהרכבים מלאים. קבוצת טוטנהאם תקיים אימון פתוח בישראל.

 

חב' "MTR7" שמפיקה את משחק הכדורגל בין קבוצות הצמרת טוטנהאם – רומא שהתקיים ב-30.07.22 סגרה עם הנהלת קבוצת טוטנהאם שיום לפני המשחק ב-29.07.22 התקיים משחק אימון פתוח של הקבוצה, במגרש שלמה ביטוח פתח תקווה.

 

צילום: יח"צ  MTR7

 

חב' "MTR7" תבדוק במהלך הימים הקרובים, האם ניתן יהיה לאפשר לאוהדים הישראלים להצטלם עם השחקנים בתום האימון הפתוח לקהל.

 

כאמור המשחק כדורגל בין טוטנהאם ורומא יתקיים ב-30.07.22 באצטדיון סמי עופר.

 

רגע לפני פתיחת העונה 2 מועדוני הפאר טוטנהאם ורומא מגיעים לישראל למשחק טרום עונה בהרכבים מלאים.

 

צילום: יח"צ  MTR7

 

לטוטנהאם, אשר סיימה את העונה בצמרת הפרמיירליג באנגליה ותשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, יהיה זה משחק קדם העונה האחרון, רק 5 ימים לפני משחק פתיחת העונה בליגה האנגלית.

 

טוטנהאם תגיע לארץ בהרכב מלא, כאשר בשורותיה מלך השערים הטרי של הפריימר ליג- סון, ולצדו קפטן הנבחרת האנגלית- הארי קיין.

 

מועדון הכדורגל טוטנהאם נוסד בשנת 1882 והינו ממועדוני הפאר באנגליה הקבוצה זכתה 2 פעמיים